Geen voortanden?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pippa2, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Hey meiden,

Mijn zoontje is mooi tandjes aan het kweken. 4 stuks in totaal. Alleen geen voor tanden. Hij heeft twee onder en twee aan de zijkanten (naast waar de voortanden zouden moeten zitten) Ik zie ook nog helemaal niks in aantocht.:( Klopt dit wel? Ik heb nu een heel lief klein vampiertje. Maar een paar voortanden lijkt me ook wel handig.

Nu een andere vraag. Sinds zijn eerste tandjes heeft hij geen vaste poep meer gehad. Hij heeft volgens mij geen buikpijn alleen wel drie keer per dag diarree. Moet ik me zorgen maken of is dit echt een tanden ding?

Alvast bedankt,

Nada

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Weet je zeker dat het niet de voortandjes zijn? Dat er dus behoorlijk wat ruimte tussen zit?

Heb het nog nooit gehoord, maar het kan natuurlijk dat ze later komen, al vind ik dat wel laat, hij is bijna 1!

Zie je ook niks door het tandvlees heen schijnen?

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook een klein vampiertje hoor;)

Smurf hier kreeg ook eerst der hoektanden boven en nu pas beginnen der voortanden door te komen. ( onder heeft ze al wel 2 voortanden)
    Ze lijkt op mij ... ik had vroeger ook eerst mn hoektanden en ondertanden voor de gewone voortanden kwamen.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mila was ook een vampier, is allemaal goed gekomen :D

over de diarree, het kan er idd bij horen, maar hou het wel even in de gaten. ik kom net van het CB, en Fenne heeft een maag-darm infectie, blijkbaar heerst het erg op dit moment.
    dacht bij haar ook dat diarree door tandjes kwamen, maar blijkt in haar geval dus niet te zijn.
    dus als hij ook gaat overgeven of koorts krijgt even de HA bellen.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    Mmm, heb vorige week bij m'n dochtertje bovenaan ook 2 harde puntjes gevoeld waar haar hoektandjes zouden komen. Verder niks te zien midden boven of onder... ;)

6. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Oke, gelukkig meer moeders die dit meemaken ik vond het al wat vreemd. Nou hopen dat die voortanden nu ook gaan doorzetten. hihi! Het staat ook wel grappig.

Hij is nu al bijna 3 maanden aan de diarree. Duurt nog wel even tot het volgende cb bezoek. Vandaar dat ik het hier vroeg Ik zal het in de gaten houden. Hij is verder niet ziek.

Bedankt!

7. Mijn dochtertje is nu net 10 maanden..
    En heeft 2 ondertandjes en 1 hoektandje!
    Ben benieuwd hoe het bij haar ontwikkelt.
    Maar volgens mij niks om je zorgen te maken toch.

Bij een enkeling gaat het gewoon heel anders ;) ..

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier ook onder 2 tandjes en boven alleen 2 hoektanden...
    zal wel goedkomen.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

O, het komt dus gewoon vaker voor! Dan zou ik me geen zorgen maken!

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jochie deed het ook raar:
    Eerst de 2 middelste voortanden onder,
    Daarna de linkervoortand onder en de rechter voortand boven.
    Vervolgens de linkervoortand boven en de rechtse voortand onder.
    En daarna eindelijk de middelste voortanden boven..

Geeft ver niks, zolang er maar ruimte is.

Diarree is wel een tandjes ding, maar 3 maanden is wel lang.
    Ben je niet toevallig 3 maanden geleden begonnen met ander eten/drinken? appelsap/diksap/roosvicee op appelbasis kan soms diarree veroorzaken.

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wij krijgen ook een vampiertje! Tandje 3, rechtsboven is eergisteren doorgebroken. Ik zie de middelste tanden al wel doorschemeren, dus die verwacht ik ook binnenkort.

Deel Deze Pagina