Effe een hele gekke vraag.........................

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samiraatje84, 3 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    Maakt het uit of je bij het klussen bovenop ligt of onderop?

Ik vraag me dit gewoon ernstig af! :D hahaha ik heb het idee dat als je bovenop ligt de kans groter is dat alles naar beneden komt ( je weet wel wat ik bedoel) haha en de kans op bevruchting kleiner is kan dit kloppen?

Hoop op een antwoord dames! :p

Groetjes,

Sam

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij deden vanalles en nog wat, rende daarna nog naar de wc ook en kijk.... in 1x raak dus.......Succes met klussen ;)

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Haha dat is wel grappig dat je dat zegt! Ik had het er van t weekend toevallig nog met m'n man over, maar kennelijk maakt het niet uit!

Jeetje meteen in een keer raak! Das wel lekker! :D Was je toen al langer met de pil gestopt?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jah was al een jaar gestopt met de pil maar we deden t veilig met condooms. En toen eindelijk mn vriend (nu man) er klaar voor was... was t raak ook hihi.

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Volgens mij maakt het niet uit, als het goed is houdt het slijm wat je rond je eisprong hebt de zaadjes wel voldoende tegen.

Veel klusplezier, Bibu !

6. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Aha, das wel lekker! Ik ben halverwege december gestopt met de pil... ben erg benieuwd wanneer het raak is! hihi

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik ging voordat we gingen klussen plassen, dan hoefde ik na het klussen niet meer en bleef "alles" in me..
    maar het is tuurlijk maar net hoe "gezond/vruchtbaar" je bent

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ja dat is inderdaad ook onze manier... :)

9. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    ahha wat grappig al die reacties dus zo gek was me vraag dus niet... haha er zijn er meer die daar over nadenken!

Ik ga ook altijd voor het klussen plassen maar eigenlijk slaat dat nergens op want het plasgaatje zit ergens anders dan het gaatje waar de rest in zit! hahah

10. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    Ik ben afgelopen vrijdag voor de tweede keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil op 30 november en ook flink ook zeg! het is nu pas aan het minderen.

Alleen ben ik wel 4 dagen te vroeg ongie geworden ipv 28 dagen nu 24 dagen betekent dit dat me cyclus nu wat langer of korter is ben eigenlijk de klus kwijt! we gaan gewoon klussen en kijken wat het ons deze maand brengt!

11. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik had in het begin ook eerst 24 dagen en ineens ging hij terug naar 28 dagen en dat blijft nu heel constant. Denk dat je gewoon volgende kker even moet afwachten. Als is het te hopen dat die dan weg blijft :)

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik ga ook altijd voor het klussen plassen maar eigenlijk slaat dat nergens op want het plasgaatje zit ergens anders dan het gaatje waar de rest in zit! hahah

dat klopt, maar als je gaat plassen, komt uit beide gaatjes wat.

13. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    ja, inderdaad ik hoop natuurlijk dat ie wegblijft ik heb altijd veel menstruatieklachten ik word er echt beroerd van! dus alleen daarvoor hoop ik niet meer ongesteld te worden! en dat hoop ik ook voor jou natuurlijk ;)

14. Samiraatje84

9 nov 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    serieus zonnetje? dat wist ik echt niet! hahaha
    Weer wat geleerd vandaag! dan me plas maar inhouden na het klussen of gewoon zoals altijd voor het klussen plassen maar dan ben ik weer bang dat ik een blaasontsteking krijg! het is ook altijd wat..................... haha

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik denk dat zonnetje bedoelde dat doordat je opstaat er door de zwaartekracht ook wat uit je vagina kan lopen, geen plasje dus.

Onderlaatst is er hier ook een topic over geweest en ik geloof dat de eind conclusie was dat het niet zo heel erg veel uitmaakt, wel of niet plassen na de daad, net waar je je het prettigst bij voelt en hoe lang je het op kan/wil houden natuurlijk.

Succes

16. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Nou je hebt meer kans als je onder ligt en na het vrijen een paar minuten blijft liggen met je beentjes in de lucht. Liefst nog met een kussen onder de bips.
    Tevens op zijn hondjes het doen vergroot de kans omdat de spermaatjes diep in je komen.
    Ok genoeg sex talk! ;)
    Nu allemaal zwanger worden, we weten nu wat we moeten doen :)
    Laat volgende week even weten of deze tips bij mij hebben geholpen haha.
    Liefs,
    Gaby

17. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik hoop het voor je !

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hahaha leuke tips... dat op zijn hondjes zal me vriend wel leuk vinden hahaha...

Ik ga ze uitproberen :p als ik uitgeongied ben.... hopen dat het snel raak is.

Liefs jollie

19. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik heb wel eens gelezen dat het niet zozeer aan het standje ligt, maar meer aan de "spuitkracht":oops: (Heb er verder ook geen verstand van hoor!)

Groetjes

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach het zaadje moet uiteindelijk bij je eitje komen.. heb van alles geprobeerd.. nog net niet ondersteboven aan het plafond gehangen (hahahaha nee onzin natuurlijk)

je moet raak schieten.. that is it..

Deel Deze Pagina