Wat vind jij nou iets wat je echt niet kan missen! Ik zal aftrappen De zahara doek Wat een geweldige doek om je ramen en spiegels mee schoon te maken Gewoon alleen maar met water en laten opdrogen geen vlekken
Ik ben op het moment heel erg blij met mijn Apple Watch. Ik vergeet altijd alles en ik zet al honderden wekkers, reminders en afspraken in mijn telefoon, maar als ik mijn telefoon dan weer in mijn tas laat zitten, schiet dat niet op. Dus nu gaat om alles via mijn Apple Watch en dat werkt perfect. En ik heb inmiddels een lading bandjes erbij in verschillende kleuren, dus hij past altijd wel bij mijn outfit. Zelfs mijn wijzerplaat kan ik dan in kleur aanpassen
Dyson Mobiele airco (hoewel, liever een vaste maar we willen eerst verhuizen) Melkopschuimer Google Chromecast
Ik ben helemaal niet materialistisch, maar nu ik even geen droger meer heb besef ik mij hoe makkelijk het altijd was. Vooral als het buiten koud of klam is en aan het rek duurt het dagen voordat het droog is. Met de herfst komt er weer 1.
Mijn elektrische fiets. Met 2 kids en de wind van vandaag had ik echt niet vooruit gekomen op mijn ‘gewone’ fiets
Ik moest echt een tijdje denken wat ik onmisbaar of heel handig vind. Mijn foodprocessor. Op iets anders kom ik nu even niet.
Oh, welke heb je als ik vragen mag? Ik heb er ooit eens eentje gehad, maar dat was een onding. Alles viel er steeds weer uit... maar steeds als ik alles op zit te vegen met veger en blik, denk ik; een kruimeldief zou verrekt handig zijn! Dus tell me
Ik heb er zelfs 2 haha, haha 1 van mestic met snoer (en die is heel krachtig! Ideaal voor auto en vakantie) en 1 van black en Decker van rond de 50 euro. Met beide kan ik ook water opzuigen, al gebeurd dat niet