Heeft iemand hier een kindertablet in huis en wat vind je ervan? Ik wil er graag eentje kopen maar weetniet of het wat is.
Mijn zoontje bijna 3 heeft van de sint de Storio gekregen. Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Het is hier een groot succes. Hij vindt het geweldig en het is ook best educatief. Hij is nu al dagen bezig met schrijven van letters bijvoorbeeld.
Onze dochter krijgt onder de kerstboom een storio 2 of het een succes zal zijn weet ik niet. Maar de ipad is voor soms al te interessant dus,denk wel dat het in orde komt.
Ik heb vandaag eentje bij intertoys gekocht met een android systeem. Ze pakt nu graag mijn ipad en dat bijdehandje weet al heel goed hoe ze ermee omgaat. Was bang dat ze de storio dan niet leuk zou vinden. Bedankt iig voor jullie reacties.
Onze dochter krijgt ook een android kindertablet voor dr verjaardag. We wilden eerst storio 2 doen, maar uiteindelijk kun je met een androidtablet veel meer voor hetzelfde geld. Bij de storio moet je ook nog steeds games kopen a 25 euro en in de androidmarket zijn al zoveel gratis apps. Dat wij toch voor een tablet kiezen.