Ons zoontje heeft een bultje onder zijn tepeltje. Weet iemand wat dit kan zijn of heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik heb ergens gelezen dat dit met hormonen of groei te maken heeft. Anders moet ik er maar even naar laten kijken.
Fleur heeft dit ook. Het zijn een soort harde schijfjes aan beide kanten. Volgens mij ingetrokken tepels. Veel babies hebben dit. Het zal wel met de hormonen te maken hebben. Ik weet wel dat je er niet in moet gaan knijpen of zo hoor! Ik ga het binnenkort vragen aan het CB als ik er ben. Groetjes, M
ik ben er met anne voor bij de huisarts geweest... en wat blijkt: het zijn inderdaad hormonen die borstgroei bevorderen... en het trekt vanzelf weg in geval van een meisje.. zuo ze het later rond 12jarige leeftijd nog een keer krijgen als de borsten echt beginnen te groeien echter.. het komt bij zowel jongetjes als meisjes voor en komt vaak van hormonen in de borstvoeding. oftewel.. eigenlijk gewoon de jouwe er kan zelfs een drupje melk uit komen... volgens mijn huisarts noemen ze dat heksenmelk