Hallo allemaal Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat. Ik heb wat gezocht op het forum maar vond niet direkt iets. Ik heb gelezen op verschillende sites dat er diëten bestaan om het geslacht van je kindje te helpen bepalen. Wie gelooft hierin? Ik heb gelezen dat bijvoorbeeld als je een meisje wil, je geen zout mag eten, geen koffie drinken, geen chocolade... En voor een jongen juist omgekeerd. Zou dat waar kunnen zijn? Of denken jullie dat het allemaal fabeltjes zijn?
Eerlijk gezegd denk ik echt dat dat allemaal fabels zijn: het sperma bepaald welk geslacht jouw kindje krijgt en niet de koffie die je drinkt, mijn moeder zou dan echt alleen maar jongens hebben gehad en dat is toch echt niet zo groetjes!
Daar is echt helemaal niets van waar ! Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschappen kilo`s chocolade weg gewerkt , gewoon zout op mijn eten gedaan enz enz . Maar toch heb ik 2 prachtige meiden gekregen Groetjes Joyce
fabeltjes toch?! Ik heb ergens een keer zoiets gelezen. Opsomming van bakepraatjes. Ik weet niet meer zo snel waar... Groetjes, Aleida
Tja ik vond het ook een beetje raar toen ik het las. Maar ik heb dus op sommige sites gezien dat mensen deze diëten echt proberen. Dus ik vroeg me af of het misschien toch waar was Bedankt voor de antwoorden groetjes
Nou als dat waar is mogen ze biologieboeken wel ff aan gaan passen want het zijn toch echt de chromosomen die bepalen wat voor geslacht je kindje krijgt hoor