Hallo, Ik heb eigenlijk altijd gelijk last van mijn borsten nadat ik mijn eisprong heb gehad. Het bouwt langzaam op en een paar dagen voor ik ongi moet worden is het het ergst. Nu is het bijna een week geleden dat ik mijn eisprong heb gehad, Ik voel mij eisprong heel duidelijk, en ik heb nog steeds geen last van mijn borsten. Zou dit is iets kunnen betekenen? Meestal hoor je het net anders om, maar ik heb altijd vreselijk gevoelige (zeg maar pijnlijke) borsten voor mijn ongi. Hebben meer mensen dit mee gemaakt en pakte het toen neg of pos uit? Liefs Pip
Hoi Pipelina, Ik heb sinds mijn mk ook altijd gelijk na mijn eisprong last van mijn borsten en deze maand helemaal niets.... Ik weet het ook niet wat mijn lijf allemaal doet. Elke maand weer wat anders, zo zal ik het nooit begrijpen. groetjes Muis
Hallo pipelina, Weet precies wat je bedoelt. Ik heb normaal na mijn ei hele zere gevoelige borsten maar daar heb ik nu nog steeds geen last van, en dat voor het eerst, heerlijk! Hoop dat dit een goed teken is.... *duim, *duim, *duim
ik heb dat ook gehad ik had altijd last na mijn ei en tot mijn ongie met dag 2 van ongie was het dan weer weg. toen had ik het een keer niet maar werd gewoon ongie en daarna had ik geen pijn in mijn borsten meer na mijn ei alleen net voor ik ongie moet worden maar nu he ik het weer wel dus denk dat het heel verschillend is en ik ga er niet meer op af.
Bij mij is het ook altijd wisselend, nu wel weer en dan weer niet. Ik ga niet meer uit van die rare 'symptonen', ik zie het over een paar dagen wel! Alles kan zo veranderlijk zijn! Mijn ei heb ik in ieder geval al wel gehad.
Hey Ik kan over 4 dagen testen. ik heb af en toe een branderig gevoel in mijn borsten en soms steken. Ik ben erg benieuwd. Kan het tussen mijn oren zitten? Liefs maria
Ik vind het toch nog steeds maf! Mijn borsten zijn nog steeds niet pijnpijk zoals ik het ken bij een aan komende ongesteldheid. Wel heb ik nu zo nu en dan een soort van "steekjes" in mijn borsten!. Wat ik ook steeds hou is slijmerige heldere (sorry voor details) afscheiding. En trek gevoel in mijn liezen -> kent iemand dit? Heb ik nog niet eerder iets over gelezen Ik heb zoiets van of ik ben zwanger of mijn lijf is aan alles weer gewend na een half jaar zonder pil! Liefs Pip
Hoi Ja dat klinkt hier bekend. Ik had ook steekjes in mijn lies, en af en toe een hoop afscheiding. bij mij is het goed uitgevallen want ik had daarna een posi test. Succes meid