De dochter is nu bijna 10 maanden.. en sinds een dikke maand slaapt ze zoooo slecht. ze slaapt al heel moeilijk in s avonds, steeds wenen en recht kruipen. en ook s nachts moet ik er gemiddeld 5 tot 10 keer eruit omdat ze ligt te wenen, vaak al slapend. ze krijgt wel wat tanden, maar kan de last zo lang duren? Iemand hier ervaring mee?
Helaas slaapt mijn dochter al maanden slecht. Als ze tandjes krijgt ( 5de is nu onderweg) slaapt ze nog slechter. Wat als je haar laat huilen? Ik laat haar wel eens jammeren soms valt ze dan weer in slaap.
Meestal moet ik s nachts enkel haar tuut terug geven, maar als ik dat niet doe, blijft ze jammeren.. ze komt ook heel veel aan haar oren, maar dokter ziet geen ontsteking. Is het ook zo jammeren als ze tandjes krijgt?
Heb je al ens n zetpil gegeven voor het slapen gaan? dan weet je of ze jammert omdat ze pijn heeft. Dat zou ik eens proberen.
Hier ook zon onrustige slaapster van 7 maanden. Ze zette zich steeds af tegen de spijltjes van haar bed, zodat ze haar hoofd stootte aan de andere spijltjes. Ook lanceerde ze zichzelf op deze manier steeds op haar buik. Sinds 2 nachtjes het campingbedje maar opgezet (met soort van gaas aan de zijkant) en ik slaap weer heeeeeerlijk Verder alleen als tip een zetpil voor het slapen gaan idd! En sterkte gewenst, slecht slapen gaat je niet in de koude kleren zitten
als ik haar een zetpil geef, wordt ze idd rustiger en slaapt ze wel. Maar elke nacht eentje geven lijkt me ook niet gezond. het zijn zeker haar oortjes niet.. Kunnen ze van tanden zo veel last hebben? Mijn vorige 2 werden er hoogstens wat lastiger van..
Ik zou met je zetpil experiment teruggaan naar de huisarts. Toch een doorverwijzing vragen of andere mogelijkheden uitsluiten. Tandjes kunnen trouwens voor eeuwig duren. De afgelopen keer ook ongeveer een maand. Slecht eten, (nog) slecht(er) slapen... Vermoeiend! Sterkte!
Een zetpil geven kan best wel een paar dagen achter elkaar hoor. Als ik iedere avond/dag pijn heb neem ik ook pcm. Als ze daardoor niet meer huilt in haar slaap, zou ik dat dus wel doen. En verder kan je natuurlijk ook chamodent proberen, dat is homeopatisch. En dentinox kan je op het tandvlees smeren, voor het slapen gaan. Dat verdoofd en misschien helpt dat ook om beter te slapen.