Hoi , nog een paar dagen en een musical en dan is het klaar voor onze grote meid op de lagere school. Op de middelbare gaat ze met een 11 inch Chromebook werken die mee naar huis moet. Nu zag ik bij bol.com eastpacks in de aanbieding maar welk formaat? Wat is handig?
Ik lees mee! Hier ook iets van een laptop van 11 inch. Een vriendje van onze zoon had een eastpack met drie grote vakken gekocht voor volgend jaar. Leek mij zo groot? Heeft jouw dochter straks nog lesboeken naast de Chromebook? Bij mijn zoon op school volgens mij wel, maar ook nog een kluisje, dus wat dan een handig formaat tas is...?
Ja ze heeft ook nog lesboeken. Arm kind weegt weegt nog maar 34 kilo en is 1,56 . Ze rolt om met die zware tas. Misschien gewoon een trolley kopen
Ik heb de vraag maar eens uitgezet bij ons oppasmeisje dat toevallig net op dezelfde school haar eindexamen heeft gedaan. Ik mag toch hopen dat ze geen trolley adviseert
Niet al te groot, was haar reactie, dus wij hebben de knoop doorgehakt en iets besteld. Wel leuk om hier mee bezig te zijn, wordt het allemaal wat concreter en echt
Zoonlief heeft een 25 liter rugzak van Dakine dit jaar. Op dinsdag pasten zijn boeken en laptop amper inde tas....met deze wetenschap zou ik nu toch de 33 litter besteld hebbe. Hij moet en laptop en boeken meenemen naast natuurlijk een Lunch,
Wij hebben de eastpack back to Work model aangeschaft en ook al binnen (aanbieding bol.com). Ideaal model, vak voor max 15 inch laptop. Was hier ook een must
https://www.bol.com/nl/p/eastpak-back-to-work-rugzak-15-inch-laptopvak-bonded-blue/9200000077757860/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-53556825970-S-487645499739-9200000077757860&gclid=CjwKCAjwvJvpBRAtEiwAjLuRPeeLDRAoTKybzp5sPMnRi1rwcLfupqzscD5yOSgRsM5rJUXvOQb78BoCnisQAvD_BwE