Mijn dochter heeft al een aantal maanden een bultje in haar nek. Nu voelde ik vanavond dat het er 2 zijn geworden. Ik heb ze zelf ook wel eens en dat zijn volgens de HA opgezette klieren. Maar toch maak ik me een beetje zorgen. En ja, ik weet dat ik daarvoor de HA moet bellen haha maar ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met kindjes die hetzelfde hebben? En wat het dan zou kunnen zijn?
Als ze ter groote van een erwt zijn en je kunt ze bewegen onder de huid zijn het zo goed als zeker (ik ben natuurlijk geen arts) opgezette lymfeklieren. volledig onschuldig.
Dankjewel voor je reactie! Ik voelde er net nog 1 op haar achterhoofd maar klieren zitten natuurlijk over het hele lichaam dus ik denk dat ik me gewoon geen zorgen moet maken.
Zijn bijna op zeker opgezette kliertjes. Als je bezorgd bent kun je het beter even laten beoordelen want anders blijf je eraan voelen. Kliertjes op het achterhoofd komen vaak voor. Ik houd ook niet van bultjes en laat het daarom liever beoordelen ter geruststelling.
Mijn jongste heeft ze altijd al gehad. 2 kleintjes, schuin achter in de nek. (rechts 1 en links 1) Mijn oudste heeft de rechter n keer heel groot, hard l, pijnlijk en beetje vast (kon m dus haast niet verschuiven) gehad. Volgens de HA n cyste, volgens de arts op t cb lymfeklier. Ding heeft er dik 4 mnd gezeten, en na t knippen van dr amandelen was t binnen n week weg. Maar iig, t kan geen kwaad.