Wat staat er op jullie 5 december lijstje?! Misschien kunnen we leuke tips/ideeën uitwisselen. Tot nu toe: Houten puzzels Voorleesboekjes Delen van z'n toet-toet verzameling Duplo
Hier Duplo (basisdoos en 2 kleine doosjes met poppetje/auto oid) Toet toet vliegveld Dvd nijntje Regenlaarsjes Little people bus Dvd sprookjesboom Dikke potloodjes en kleurboek En dan nog bij opa en oma maar ik weet echt niet meer wat.. Hij is 2jan ook nog jarig namelijk Pfff...
Echt een lijstje hebben we niet, we hebben al zo vreselijk veel met twee dochters... Maar ze krijgt in ieder geval een poppenstoeltje. Verder weet ik het nog niet.
Speelkeukentje (mama heeft net een nieuwe keuken, dus dan mag zoontje er ook een) Iets van little people Duplo
Ikea keukentje en assecoires Toet toet rijbaan en autootjes Nijntje verstoppertje spel Houten puzzels Nijntje dvd Duplo Auto's
Houten puzzels Keukentje (al komt die misschoen wel eerder..) Vetkrijt oid Duplo/playmobil 123 Kleertjes/speldjes
Little people is ook leuk!! Echt heel kinderachtig, maar ik zit op Bol te snuffelen en op te slaan in een apart documentje. Kan niet wachten tot t ECHTE speelgoedboek op de mat valt! Wie kent dit spel met die eieren? Is t iets voor Beer zn leeftijd?! Verder heb ik dit nog op t lijstje staan, kindertablet....
En dan de houten puzzels en Duplo nog..... Ik ga weer snuffelen naar Little people, daar had ik nog niet aan gedacht!
Leuk topic! Meteen begonnen met een verlanglijstje voor beide kids Al houden de opa's en oma' zich er hier nooit aan ...
Sodeknetter das duur die Little people! Koop ik liever Duplo voor m, heeft ie naar mijn idee meer aan.....
Duplo Toet Toet vliegveld Toet Toet racebaan (deze krijgt hij van m'n ouders, die hebben ze al in huis) Playmobil 1-2-3 grote dierentuin Nijntje verstoppertje spelen Houten puzzel Boekjes Houten timmersetje van Ikea Houten hijskraan met blokken van Ikea En daar komt tot december ongetwijfeld nog een heleboel bij
ons zoontje heeft op zn verlanglijstje staan: playmobil 123 autospeelmat houten autootjes transporter van little tikes little tikes auto's bumba tafel voor clemmy blokken houten hijskraantje van ikea duplo en little people komen we al in om door grote zus
Mijn oudste heeft een heleboel op zn lijstje wat hij niet allemaal krijgt eerlijk gezegd Playmobil brandweerkazerne, playmobil brandweerauto playmobil politie en een heleboel andere dingen van playmobil dvd bob de bouwer, brandweerman sam Fototoestel v-tech kiepauto Alleen voor de jongste hebben we geen idee, hij is in december een half jaar dus als iemand iets weer?
Eigenlijk gingen we nog niet aan sinterklaas doen, maar toch maar overstag leuk!! ( hoognodig een sinterklaas cd aanschaffen en de liedjes uit mijn geheugen vissen ) Ik zit nog te denken aan duplo Ik heb al 2 knuffels (iejoeer en tijgertje) 2 popjes een harde voor mee onder de douche en 1 zachte Ohh kan iemand me vertellen is het nijntje verstopspel leuk ??
Fidel, dat Nijntje spel heeft een prijs gewonnen, echt een super leuk en vanaf 1,5 tot zeker 3/4 jaar! Hier nu ook aan de slag omdat in dec de oudste ook 2 word!