Even een luchtige vraag Hoeveel BH's heb je die je ook echt draagt en na hoeveel keer dragen gaan ze in de was? Ik vraag het omdat mijn beste vriendin me vertelde dat ze maar twee BH's heeft en ze ze na iedere keer dragen wast. Ik schrok hier van; maar twee BH's? Ik heb er zes die ik ook echt draag en was ze na twee keer dragen. En jullie?
Ik heb er meerdere, maar er zijn er maar 3 die ik het meest draag. Ik doe 2x per week een schone aan en in de zomer als het heet is, wel vaker hoor
Ik had er voor mijn zwangerschap, uhm, zo'n 30 verzameld waar ik er 15 van droeg... Nu heb ik er nog 6 en was ze na twee keer meestal. Of ik moet toevallig die avond die kleur nodig hebben. Of getennist hebben...
3 die ik draag, vorige week gingen er 2 stuk! Dus moet nu echt nieuwe, maar kan nooit n goede vinden. Ik was ze om de 3/4 dagen.
Heb er een stuk of 8 en draag ze meestal 2 a 3 dagen. Hangt er ook vanaf of ik veel heb gezweet die dag.
Ik heb er 4 of 5 en gaan de was in als ze echt vies zijn of niet meer lekker zitten. Opdit moment (door de hormoontjes) pas ik er maar 1 of 2
Nu ik zo moe ben draag ik er geen veel te lui voor haha. Anders draag ik m zeker 5 dagen en dan een x de was in soms langer ligt eraan wat ik gedaan heb.
Ik heb er een stuk of 7 denk ik. Meestal koop ik een lading als een lekker zit . Ik was om de 3-4 dagen. Bij warm weer etc eerder.