Hallo allemaal, Ik was altijd met de pil maar 1 dag ongesteld en slikte ook vaak de pil door. Hoe mijn menstruatie voor de pil was weet ik niet meer want dat is ruim 11 jaar geleden. Helaas is mijn menstruatie zonder pil niet veel langer 1 dag rood bloed en dag 2 wat bruine vlekjes. Volgende maand mag ik langs de huisarts. Ik heb al gelezen dat het zo kan zijn dat je te weinig baarmoederslijmvlies opbouwd en dat het dus onmogelijk is voor een eicel om in te nestelen. Zijn hier vrouwen die hetzelfde hebben of hadden en toch zwanger zijn geworden? Ik ben hier eigenlijk best ongerust op.....
Mijn menstruatie is 3 dagen, dus wat dat betreft geen idee. Maar ik hoor vaak dames over tarwekiem olie. Dat zou je lf verlengen waardoor je slijmvlies dikker wordt wat innesteling zou bevorderen. Misschien zou je dat kunnen proberen?
Ik heb dat nu ook al een paar cyclussen En idd lees ook over baarmoederlsijmvlies dunner. Granaatappel kan ook werken Tarwekiemolie kan ook je cyclus doen veranderen... Ik ben inmiddels bij ha geweest en bloedtesten zijn geweest Nu zaadonderzoek Vl en dan een echo, dus erg benieuwd
Succes met alle onderzoeken! Vervelend zeg.... Lijkt me een vervelende situatie. Als ik het goed lees ben jij wel minder dan een jaar nog bezig. Hoelang probeer je al zwanger te worden? Ik ben pas net begonnen maar zo bang dat dit me in de weg staat.
Echt gericht zijn we sinds dec 14 gestart nu een jaar terug zo van ja we willen een tweede en we zien wel Maar vanwege me cyclussen naar de ha gestapt en zij gaf aan meteen bloed en zaadonderzoek te doen en dat we zo in sept richting gyn kunnen voor echo. En dan zullen we heus wel weer naar huis gestuurd worden ... Had er ook niks van verwacht bij de ha, wilde enkel de cyclussen bespreken aangezien ik normaal altijd 28 dagen was