Hallo, Morgen wordt zl 7 weken en doet het eigenlijk volgens het boekje. Slaapt en drinkt goed. Slaapt veel, zo'n 21 uur per dag. Geef bv en drinkt zo'n 6 a 7x. Maar als zl wakker is miept of huilt ie alleen maar. Bij mij valt dit wel mee, vaak als ik hem pak is hij stil en ligt ie lekker bij me. Maar bij papa of iemand anders kan ie zo ver gaan dat ie vreselijk krijst en houdt zelfs z'n adem in. Herkenbaar voor iemand? Want echt gezellig is t niet zo. Wandelen als ie wakker is lukt dus niet. En ik kan hem niet steeds blijven pakken. Hij is wel nog heel schrikachtig en slaapt vaak onrustig. Iemand tips? Ga er niet van uit dat er wat is, honger, kma etc. Want gok dat ie anders niet zo goed en veel slaapt
Aanvulling.. Zl is met 37 weken geboren en had een moeilijke start. Eerste 8 dagen in ziekenhuis. Suiker was niet goed, daarna lever,temperatuur en bleef hij afvallen. Na 14 dagen is hij beginnen met bijkomen. Curve is goed nu. In ziekenhuis 50 keer geprikt en infusen gehad. De twee volle weken bijna alleen bij mama geweest waarvan de eerste week alleen in bedje.
Ja heb een draagdoek. Maar bij mij is hij meestal rustig. Papa wil geen draagdoek maar heb wel een draagzak besteld. Maar krijg het onrustige er niet uit
Maar dan kan je toch wel gaan wandelen, met de draagdoek? Is papa vaak alleen met de kleine? Als hij bij jou rustig is en bij papa niet, lijkt het mij vooral dat ze nog wat aan elkaar moeten wennen. Papa zal toch zijn eigen manieren moeten zoeken om zijn kindje te kalmeren, denk ik.