Net reed ik in de auto en van links fiets er een oude man zo vlak voor de auto. Ik reed niet hard, dus ik kon echt makkelijk op tijd stoppen, maar de man was zo geschrokken, hij had me niet gezien; gelukkig voor hem ik hem wel. hij stapte van zijn fiets, sloeg een kruis en met zijn handen naar de hemel bedankte hij hardop zijn beschermengel. Heel apart om mee te maken. nu geloof ik zeker wel in beschermengelen en die bedank ik regelmatig, maar dat doe ik niet op straat. hahaha nu mijn vraag aan jullie: geloof jij in beschermengelen en heeft deze je weleens geholpen?
Nee. Hoewel ik het wel graag zou willen geloven. Alleen heb ik het nog nooit meegemaakt. Misschien als je zoiets meemaakt dat het je veranderd.
Nee, ik geloof daar niet in. Ik ben er wel van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar dat zijn niet perse engelen
10000% Sterker nog, ik geloof in engelen op aarde. Mensen die op aarde zijn gezet om te begeleiden en te helpen. Nu, ben ik pas geleden Grandmagreat tegen gekomen op Facebook en zij is, vind ik echt een engel op aarde.
Nee… Ik ‘geloof’ in pech en geluk. De totale willekeur van wie pech/geluk heeft, maakt dat ik niet in beschermengelen kan of ooit zou geloven
Nee. Voor mijn eigen gemoedsrust denk ik wel dat mijn vader over mij waakt maar dat is puur om om te kunnen gaan met het gapende gat dat hij heeft achtergelaten. Ik weet dat hij weg is maar mentaal is t beter om maar te denken dat hij nog toekijkt
Nee Al zeg ik wel eens in mezelf van komaan omaatje help mij eens even. Maar dat is niet omdat ik echt geloof dat ze over me waakt ofzo. Als ik echt een beschermengel had is die van mij toch al lang geleden mij kwijtgespeeld of beu geraakt ofzo