bultjes op en rond tepel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fleur1980, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

    fleur1980 Actief lid

    15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan dat een symptoom zijn? Ze doen ook wel pijn, (een soort steken aan de boven- en binnenkant) en lijken ietsje steviger...
    Had van cyclusdag 17 t/m 20 ineens extreem veel puistjes. Ook een opgezette buik (vocht).
    Vandaag 1 dag over tijd.
    Morgen doe ik een test. Spannend!!
     
  2. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    spannend fleur!! hoop voor je dat je zwanger bent! :)
    De symptomen kunnen zijn dat je zwanger bent, maar heb zelf ook altijd best veel pijn in mijn borsten als ik ongesteld moet worden,,
     
  3. elienvl

    elienvl Lid

    22 jan 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook dat die bultjes een teken van zwangerschap waren maar dat bleek dan niet zo.
    Bijkbaar heb ik het iedere keer na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie.

    Ik hoop dat het voor jou beter nieuws mag betekenen!
     
  4. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik heb het ene keer wel, andere keer niet
    en heb je getest?
     
  5. fleur1980

    fleur1980 Actief lid

    15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    test was negatief.
    Maar zou natuurlijk ook nog kunnen dat eisprong later was dan ik dacht en dat ik nu dus te vroeg test. Het is ook pas de 2e ronde (1e ronde was 24 dagen) dus ik hoop maar dat deze ronde gewoon langer duurt en ik dus te vroeg heb getest...

    Wat ik me wel afvraag: pijnlijke borsten worden toch ook veroorzaakt door hcg? (in het geval dat je zwanger bent dan). Kan het dan toch dat hcg te laag is om in urine aangetoond te kunnen worden?
     
  6. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    Pijnlijke borsten worden niet altijd veroorzaakt door een eventuele zwangerschap. Helaas...want ik heb bijna elke maand last van mijn borsten maar ben nog niet zwanger. Sinds ik gestopt ben met mijn pil heb ik veel gevoeliger borsten rond de eisprong en erna dus ik ga ervanuit dat dit altijd door de pil onderdrukt is.
     
  7. fleur1980

    fleur1980 Actief lid

    15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, inderdaad kan het ook zijn dat de menstratie nadert. Heb het alleen nog nooit gehad.
    Wat ik in mijn vraag bedoelde: kan het zijn dat wanneer je zwanger bent en daardoor pijnlijke borsten hebt, en het dus veroorzaakt wordt door hcg, dat je hcg wel hoog genoeg is om daar zere borsten van te krijgen, maar nog niet hoog genoeg om in de urine aangetoond te worden?
     
  8. wendy1977

    wendy1977 Bekend lid

    30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ik heb t ook weer elke maand, pijnlijke tepels en borsten en dat net voor mijn eisprong en erna een paar dagen en dan daarna weer als ik moet menstrueren!! zo frustrerend want menstruatie symptomen lijken op zwangerschapssymptomen helaas!!
     
  9. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Fleur,
    In mijn ervaring is het antwoord JA. Ik had al dagen zere borsten (voelde anders dan voor ongi) en de eerste test die positief was, kwam pas bij 3 dagen overtijd. Ik maakte ook niet zo heel veel HCG aan, waardoor ik eerst twee negatieve testen had.
    Gewoon nog even wachten en dan nog eens testen. Zal voor je duimen.
     
  10. moi78

    moi78 Fanatiek lid

    19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik heb elke maand bultjes rond mijn tepels... nu niet
     
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik heb elke maand 1/2 dagen voor mijn OV zere en gespannen (.)(.) en die houden aan tot mijn eerste ongi dag.
     
  12. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ene keer heb ik bijna hele cyclus last van mijn boobies, andere keer maar paar dagen.
     

Deel Deze Pagina