DL had dacht ik droge handjes, dus na het douche heb ik ze al een aantal keer mee gesmeerd met massage olie. Nu zit ze bij mij op schoot en kijk ik er nog eens goed na en zie dat er bultjes op zitten. (Zit op der bovenkant van beide handjes) nu stopt ze soms in der mond en dan knaagt ze er als het ware aan. Ik daxht omdat ze pijn in der mond door doorkomende tandjes. Maar nu dacht ik, misshien jeukt het wel! Nu daxht ik er bethapen er op te smeren, maar dat blijft vast niet lang zitten en de duimt dus om der nu snachts handschoentjes aan te doen zodat ze er af blijft lijkt mij ook geen slim idee. Zouden er mensen met mij willen mee denken? Het is overigens niet rood of geiriteerd. Maar voelt wel heel droog aan
Kan van de kou zijn, dat kan ook jeuken. Hier smeer ik de handjes van mijn dochter altijd even in na het verschonen, met weer- en windbalsem van Weleda; smeert lekker, niet veel van nodig, lekker vettig. Handjes zijn nu al een stuk zachter dan voor ik smeerde Gewoon vaseline werkt trouwens ook! En verder kan het ook helpen bakjes water op de verwarmig te zetten als de lucht te droog is binnen.
Kou had ik nog niet bij stil gestaan! Omdat ze wel wantjes aan heeft. Ik ga het eens insmeren met vasaline. Kijken of het helpt