Mijn dochtertje van net 5 maand, is al ruim een week verkouden. heb het idee dat er wel wat verbetering in zit. Maar tijdens het melk drinken, rochelt en hoest ze veel, en komt er zelfs melk uit haar neusje?! Is dat normaal bij een verkouden baby?
Hier hetzelfde. De verbinding tussen mond en neus is nog zo kort dat mij het normaal leek. Als wij overgeven krijgen we dat ook wel eens in onze neus. Andersom loopt snot ook weg door je keel. Hou in de gaten of ze koorts krijgt. Met koorts zou ik even naar de dokter gaan ivm longontsteking
Hier drinkt ze als ze verkouden is ook moeizaam, maar vooral omdat haar neusje verstopt zit en dus steeds een hap lucht moet nemen na een paar slokken. Overigens heeft ons meisje op gegeven moment wel koorts gehad, drie keer mee naar de huisarts geweest, maar zolang ze alert blijven en blijven drinken ( minimaal helft van normaal), doen ze bij ons niks. Ja, ze luisteren wel altijd dan even naar longen, en kijken in keel en oortjes. Maar daar was bij ons meisje niks aan de hand.
Hier weleens gebeurd bij spugen van melk en dat gebeurt eigenlijk alleen als ze flink verkouden is en te veel snot binnenkrijgt.
Straks was het heel erg uit de neus. Fles net op, speen erin. En ze hoest en stralen uit de neus Heb de huisarts nog even bezocht. Behalve andere neusspray, is het een kwestie van uitzieken.