Tja, te erg voor woorden eigenlijk he? Maar ben echt als de dood voor prikken en naalden! Dus ik denk nog altijd!
nou beide! Als hij eenmaal bezig is dan voel ik het niet meer! Wat ik krijg zijn echt gemene prikken! een sputje bovenop mijn oog en bij de andere word mijn ooglid dubbelgeslagen en binnen gespoten! je voelt bij mij dan ook echt de vloeistof rond mijn ogen lopen! en daarna is het voorbij! dan komt er een klem op die mijn ooglid opnehoud en dna SNIJDEN maar ... hihi sorry beetje luchtig doen!
Sorry, dan had ik het even verkeerd begrepen! Zijn dus toch wel vervelende/gemene rot prikken? Nou, ik ga nog wel is zien of ik het doe (Tja blijf ik herhalen hoor, maarja, ik kan toch ook niet meer terug als het eenmaal zover is) Denk dat het onbekende idd ook wel meespeelt.
nee hoor bolbuikje zijn geen gemene spuiten! ik denk dat het erg veel zal verschillen aan de plek waar je het doet! Je rug is wat dikker qua huid, en oog is toch wat meer gevoeliger! van de verdoving voel je vrij weinig! en het is zo gebeurd! tot 3 tellen en dan is het oevr! ( ik prata mij ook zo moed in hoor)
ik heb bedacht dat ik me vanavond nog maar eens eerste rangs ga laten voorlichten door mr himself! Mag ie het nog eens haarfijn uitleggen! En dan beslis ik pas! Maarja, aan de andere kant denk ik wat weer als ik ze gewoon laat zitten?
ik heb ook wat moedervlekken weg gehaald en je voelt er echt niks van .....vond het geweldig , ik voelde niks en kon ook nog eens toe kijken hoe de moedervlek verwijderd werd .....leek net of dat ik naar een andere arm stond te kijken ..... L.sybje
was ik weer en hoe was het bij jou met de prikken sybje? Wel gevoellig/niet gevoelig/vreselijk? Ben benieuwd, voor het snijden opzich ben ik niet bang, alleen de spuiten.
nee stelt niks voor bolbuikje , ik piep normaal altijd heel snel maar nu dus niet .... het prikje is heel kort en duurt maar even ....wist je wel dat ze tegen wordig hele korte fijne naaldjes gebruiken ? niet meer van die lange buizen van vroeger hoor ! het was voor mij ook wel een opluchting dat het de moedervlekken weg waren want de kans dat ze niet goed waren was aanwezig ......
Hmm, oké. Maar idd de naald die hij gaat gebruiken heb ik al gezien! Enne vond m niet bepaald klein/dun/fijn. En ook dat ie m eerst aan 1kant erinsteekt dan weer een stukje eruit en dan weer terug erin om het andere stuk de verdoven, brrrr. Op mn werk gebruiken we ook elke dag naalden, en die vind ik er toch eeen stuk fijner uitzien. Hoewel ik daar soms al misselijk van word, als ik ze ben halen. Tja, bij mij zijn het geen moedervlekken, maar kan me voorstellen dat je blij was ervanaf te zijn.
voor het bultje zelf zal hij waarschijnlijk een klein appelboortje gebruiken ....voor het verdoven gebruikte hij een hele kleine naald
Nope, hier niks gehoord over een appelboortje hoor. Had het gewoon over een stukje eruit snijden, met een scalpel'tje en n pincet. Maar dat maakt me nie uit hoe ie t doet! Al doet ie t met een broodmes. Daar voel ik toch niks meer van! Tis gewoon echt alleen die verdoving (waarvan ik de naald dus niet klein vond hoor ) En ja, zonder verdoving is ook geen optie
Ik ben ook een mietje voor naalden, maar heb ooit een moedervlek aan de binnenkant van mijn bovenarm laten weghalen. Tja, het prikje was vervelend, maar ik leef nu nog steeds Achteraf valt het allemaal mee. Het is meer (bij mij althans) dat je je er vreselijke zenuwachtig voor maakt. Heel veel succes in elk geval en ik hoop dat het niets ernstigs is.
hoi bolbuikje; Ik heb ook een moederbult ,was geen vlek meer te noemen nl, laten weghalen op mijn rug. Ik vond de prik aanvoelen alsof er iets irriteerde op mijn rug. Maw ik vond het reuze meevallen. gewoon erheen gaan, dan heb je geen andere keuze en als het achter de rug is ben je opgelucht. succes
Nou, hij heeft het me nogmaals duidelijk en rustig uitgelegd. En hij liet me eigenlijk geen keus, of de afspraak doorlaten gaan of naar onze huisarts gaan (met natuurlijk hetzelfde resultaat, dat ze toch weggehaald moeten worden alleen dan met een wat langere wachttijd) (ja, ik weet het, is voortrekkerij dat ik morgen al kan/moet) Dus ik zal me eigen maar aan m overgeven, en ik ga de bulten laten weghalen . De injectienaald kan niet kleiner, maar hij heeft me enigzins gerust gesteld. Hij gaat het eerst proberen te verdoven, vind ik de verdovingsprik toch vreselijk zeer doen, stopt ie meteen en krijg ik emla creme ofzoiets op de plek (hihi dat gebruiken ze als ze kleine kindjes moeten prikken) wel moet ik dan minstens 1 uur wachten voordat het is ingewerkt. En dan gaat ie het nogmaals verdoven, dan voel ik er (als het goed is) niks van. Ben heel erg benieuwd en morgen laten weten hoe het is gegaan, als ik dan nog leef . Hoop wel dat ik het overleef, heb nu al buikpijn. @brenda77, hihi, een moederbult, dat is nog eens een grappig woord. Hier alleen geen moedervlek/bult, aan mn huid is niets te zien, er zitten echt 2 bobbeltjes/bolletjes onder mn 'vel' .
mijn tante heeft ook zo'n 'fobie' tegen naalden. ze moest een keer op har hand wratten laten wegbranden, en ze heeft het (ECHT!) zonder verdoving gedaan! noem het gek, maar ik vind het heel knap van dr
dat weet ik niet! als dat wel zo is, is het helemaal geen heldhaftig verhaal haha! maar ze vertelde dat de dokter haar een verdoving wilde geven en ze had toen gezeg dat ze helemaal niet van naalden houd en het echt zonder verdoving wilde. de dokter vond dat heel raar en zei: je handen zijn vooral extra gevoelig! maar me tante wilde het echt zo.