bultjes weg laten halen, bang voor naalden, brrrr.......

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanneke, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hihi! Ja ik weet het natuurlijk ook niet he, maar wratten aanstippen/wegbranden is volgens mij met stikstof! Ach wat maakt het uit! Ik weet ook niet of dat pijn doet, geloof best dat dat ook gevoelig is! Maar kan best zijn dat er wel verdoofd word hoor. Maar bij mij is dat geen optie, omdat er gesneden (ow wat klinkt dit opeens eng) moet worden om het eruit te halen. Toch bedankt voor je reactie hoor! :thumup:

2. heel veel sterkte ;)
    ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles gelezen heb, maar ik begrijp wel dat je er tegenop ziet!
    zet je er wat leuks voor jezelf tegen over?
    als je het hebt gedaan, een leuk truitje ofzo ;)

liefs

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dank je, geeft nie hoor dat je niet alles gelezen hebt! ;) Ik zie er als een berg tegen op ja! En er iets leuks tegen over zetten is misschien een idee, alleen kom zelf haast de deur niet uit! hihi! Misschien een dagje vrij? Helemaal niks doen! Hmm lekker! :) ! Maar helaas, morgen eerst dit vreselijke gebeuren, en dan nog smiddags met de kleintjes na de kinderarts! Tjonge hoe vreselijk kan je vrijdag zijn! :rolleyes:

4. oh oh :p
    nou ik heb zelf wel verschillende verdovingen gehad, ook voor zoiets wat jij hebt gehad (ook op rug) en ik kan je zeggen dat het mij 100% mee is gevallen! en..de opluchting als het bultje weg is natuurlijk!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :-k hoop dat ik dit ook zo ga ervaren! :(

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je hebt gelijk, heb even gezocht. Ook bij wegbranden en soms wegsnijden van wratten word lokale anesthesie gegeven! ;)

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow help, ik ben de l*l. We moeten nu weg! :cry: Help! Ik hoop dat ik straks nog leef! Dan vertel ik hoe het was! :(

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heel veel succus!

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    succes meid!

je komt ons dalijk vertellen dat het allemaal reuuuuuuuuuuuuze meeviel!

belooft! ;)

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou, we zijn weer thuis (alweer 1uurtje). En ook al had ik het niet gedacht, ik leef nog! :)
    Eerst het bultje op mn rug laten beoordelen door een andere arts. Hij vond ook dat dat bultje wel erg diep leek te zitten. Dus nu moet er eerst een scan gemaakt worden, waarna word besloten of het zo weggehaald kan worden of dat op de OK gedaan moet worden. :cry: En dat gaat dus betekenen nog meer naalden! Help! Maar eerst dus even de scan afwachten, duurt geloof ik een week of 2 voor dat die gemaakt gaat worden. Krijg ik nog bericht van.

Bultje op mn bil was wel gewoon oppervlakkig en is weggehaald. Kan helaas alleen niet melden dat het prikken me echt is meegevallen. Moest me ontspannen terwijl hij ging prikken, maar ja probeer je bil maar eens te ontspannen terwijl je weet dat er ieder moment een ‘joekel’ van een naald in gestoken gaat worden. Dus eenmaal geprikt natuurlijk weer helemaal gespannen, moest weer proberen te ontspannen voordat hij de verdovingsvloeistof in ging spuiten. Nou, en dat deed dus echt zeer zeg. (sorry hoop niet dat ik jullie te bang maak)Brandde helemaal, en leek net of mn vel kapot zou knappen. Tja, ben dus echt officieel een mietje want de tranen liepen over mn wangen :cry: . Daarna heeft ie nog een injectie gegeven, en die was toch echt weer hetzelfde. (maar ik voelde me toch ook weer te trots om te zeggen dat ik die crème wilde 8) ) Na even wachten het bultje eruit gesneden, en nu heb ik 6 hechtingen in mn bil zitten. Kan er nu nog op zitten, is wel al wat gevoelig en weet niet of dat straks ook nog gaat als de verdoving helemaal uitgewerkt is. Dus het weghalen was zo gepiept, maar de verdoving is me dus echt tegengevallen. Maarja, ik heb het moot wel gedaan![​IMG]
    Groetjes bolbuikje.

Sorry! :rolleyes:

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aaaaah bolbuikje balen zeg dat het prikken toch een klein beetje tegenviel .... hoop voor je dagt het andere bultje mee valt ..
    heb je je bultje bij de ha weg laten halen of bij de dermatoloog ?

L.sybje

12. nou ja je leeft in ieder geval nog ;)
    maar 6 hechtingen, dat is inderdaad wel veel!
    moet je die er nog ui laten halen?
    liefs

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    oeiiiii meid je bent een bikkel!
    nou ik nog :(

duimen je voor me dinsdag :(

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    We zijn nu toch weer een tijd verder, verdoving is helemaal uitgewerkt, en dat merk ik ook. Heb al 2x paracetamol gepakt :oops: . Maar komt misschien ook omdat ik net een stuk heb moeten lopen. Zitten doe ik nu op een zacht kussen, of gewoon half liggen op de bank. Gewoon zitten doet echt zeer joh. Er was net in het ziekenhuis (moesten met de kleintjes naar de kinderarts-controle) zelfs een oude dame die zei, vervelend he, een stuk lopen als je net bevallen bent! :confused: :( Tss. heb ik weer! ;) Dacht blijkbaar dat ik net bevallen was ofzo! Wist dat ik wat moeilijk liep, maar dat het zo erg was :rolleyes:

Idd echt balen hoor. Maar dat hoop ik ook, en hoop dat dat dus niet op de OK hoeft maar ook zo kan als dit bultje. Bultje is verdoofd door mn vriend, weggehaald door mn vriend, daarna gehecht door plastisch chirurg.

Gelukkig wel ja! haha! En 6 is idd behoorlijk wat, ook een best gat. Er zitten ook nog onderhuidse hechtingen weet niet hoeveel. Maar die 6 buiten moeten er over een dag of 10 weer uitgehaald worden.

Idd. klein beetje trots op mezelf ben ik wel hoor!
    Ennuh tuurlijk duimen we voor je! Hoop dat het je echt mee gaat vallen hoor! Misschien helpt het als je een lieve knappe dokter hebt? haha! Was bij mij wel het geval, maar het hielp niet! ;) Succes meid! Jij kan het ook! We horen wel hoe het gegaan is! (en of jij het ook overleefd hebt) ;)

15. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik ga niet. =;

Geen haar op mijn hoofd die er nu nog aan denkt. 8-[

Knap van jou Bolbuikje. Ik kan oprecht zeggen: Ik doe het je niet na 8)

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry, ik heb je bang gemaakt he? Maar dit was op mn bil, misschien is je rug minder pijnlijk? ;) Ik hoop het hoor! Maar ik zou als ik jou was er even na laten kijken. Bij mij zijn ze nl bang dat het bultje gaat groeien en dat er dan zenuwen knel komen te liggen, of beschadigen. Succes!

17. Angelina

Angelina Niet meer actief

Mijne zit onder mijn schouder, nog eentje aan de binnenkant van mijn arm en een piepkleintje in mijn gezicht.

Neeeeeeej, laat maar. Als ik dood neerval dan is het vroeg genoeg. Doet het in ieder geval geen pijn meer :rolleyes:

Je hebt me niet bang gemaakt hoor, dat was ik al ;)

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zijn dat meer bultjes op je huid dan ofzo? Hier zitten ze er echt onder. Maar gelukkig dat het niet door mij komt hoor! Werd al bang. En dood neervallen zou ik als ik jou was nog maar even mee wachten ;)

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    uuuuhhh misschien heb ik het gemist ...zal hoogstwaarschijnlijk wel maarre is je vriend dokter ?

L.sybje

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hihi! :) Denk dat je idd wat gemist hebt! Issie ja! Soms handig/soms totaal niet :(

Deel Deze Pagina