Bultjes?

Discussion in 'Gezondheid' started by peetje80, Jan 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Sinds gisterochtend heb ik ineens uitslag in mijn nek , op mijn schouder en arm, vanmorgen onder aan mijn buik. Het jeukt echt verschrikkelijk. Heeft iemand enig idee of het met mijn zwangerschap te maken heeft? Of dat ik waarschijnlijk iets verkeerds heb gegeten.
    Mijn zus zei nl dat ik de vk even moest gaan bellen, maar vind het zelf een beetje onzin, als het er morgen nog zit ga ik wel bellen.

Liefs Petra

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Vreemd hoor, zou het toch maar wat in de gaten houden.

Ik weet nog heel goed toen ik zwanger was van Serjenka dat ik niet tegen die antistriemen zalf kon en zat dan helemaal onder de bultjes die verschrikkelijk jeukten.

Het is mss een allergie aan iets.

3. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Het is vooral heel vreemd omdat ik geen zalfjes of creme's gebruik. En bij mijn weten heb ik ook niets vreemds gegeten.

Liefs Petra

4. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Heb de vk toch maar even gebeld, voel me nl helemaal niet lekker worden. Heb al overgegeven en ben vreselijk moe..... Maar iedere keer als ik ga liggen dan moet ik gelijk spugen. Ze komt straks even kijken.

Liefs Petra

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt toch als eencallergische reactie op iets! Ben benieuwd wat vk zegt..

Succes!

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    He bah beterschap en ook ik ben nieuwsgierig wat de vk zegt.

7. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Ze is geweest, heeft even gekeken, wist niet echt wat het was, maar vond het niet verontrustend. Waarschijnlijk is het allemaal aan het rommelen, ook omdat ik zelf best onrustig ben. Mocht het wel erger worden dan moet ik gelijk bellen.

Ben heel benieuwd, misschien zet alles wel door en worden we deze week trotse papa en mama!

Ga nu proberen een beetje te slapen.

Liefs Petra

Share This Page