Hallo allemaal, Vanmorgen zijn de keel amandelen bij mijn zoontje verwijderd. Dat is allemaal goedgegaan. Alleen hij wil nu al heel graag eten. Ik zit een beetje dubio. Is het verstandig om hem nu al een chocolade/vanille toetje te geven?? Er wordt gezegd vanaf morgen. Iemand hier ervaring met een zoontje/dochtertje die dezelfde dag al wou eten? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Kim
Anthony wilde ook al snel na de operatie weer eten en drinken en kon het niet over me hart vekrijgen om te zeggen nee dat mag niet dus eerst laten drinken en toen hij dat leek te kunnen zonder teveel pijn hem ijsjes,vla en dat soort vloeibare dingen gegeven. De volgende dag at hij gewoon een boterham zonder korstjes. Je kind geef zelf wel aan bij proberen of hij pijn heeft en het gaat. Beterschap!
Hoi Bizzy, Bedankt voor je reactie. We hebben ondertussen Koen wat vla gegeven. Hij heeft er een beetje van gegeten en toen was het alweer goed. Alleen het drinken gaat erg moeizaam. Hopelijk gaat hij morgen wat beter drinken. Groetjes, Kim
Hier is mijn oudste ook vanochtend geholpen en hij wilde perse een cornetto en hij heeft de koek dus ook gegeten. Van mij mag hij als hij dat wilt hoor. Ga alleen geen warm eten geven nog.
Hier gaat drinken ook nog niet heel goed, hij slaapt nu en weet of dat het pijnlijker is als hij wakker wordt dus ben een beetje bang daarvoor.
Hoi Isis26, Dat is al meer dan wij durven te geven En warm eten gaat inderdaad hier ook niet gebeuren. Werd ook ten strengste afgeraden door de verpleging. Groetjes, Kim
Hij was een beetje aan het piepen en heb hem wat water gegeven en dat ging er zo in Moet jij er snachts nog uit voor pijnstilling? Moet hier van de zuster om de 4 uur naar de anesthesist zij dat als hij eenmaal sliep we hem niet wakker hoeven te maken. Ik heb zoiets van al hij slaapt laat ik hem lekker maar als hij wakker wordt dan krijgt hij wel pijnstilling
In mei hebben ze de amandelen (keel en neus) van mijn zoontje verwijderd. Wij kregen toen te horen dat als hij wat wilde eten hij best wat vla oid mocht hebben, maar daarna wel wat water laten drinken (ivm melkproducten). Ons zoontje was zo ziek van de narcose dat hij geen honger had dus hij heeft niks gegeten. Wel heb ik de pijnstilling ook 's nachts gegeven. Even wakker gemaakt, zetpilletje gegeven en slokje water laten drinken. het kan zijn dat als je ze 's nachts geen pijnstilling geeft ze 's morgens wakker worden met heel veel pijn....als ze dan nog een zetpil moeten krijgen duurt dat weer even voor die gaat werken. Sterkte ermee...het is echt een vervelende ingreep voor die kindjes
Hoi hoi, We hebben vannacht geen zetpil gegeven en hij heeft de hele nacht heerlijk doorgeslapen. Vanmorgen meteen een zetpil, maar hij is erg misselijk want na wat drinken moest hij een beetje overgeven. Nu drinkt hij water wat hij normaal nooit doet. Ach, als hij maar drinkt. @chantalk, bedankt.