de titel spreekt al voor zich, wie kan mij helpen met het vinden van betaalbare prematuurkleding in de buurt van emmen? alvast bedankt
ach ja c en a, ik wist niet dat ie zulke kleine kleertje verkochten, thanks! hebben ze wel een beetje keus bij prenatal?
Hey Sim, Zoals je weet is Nadine prematuur geboren. Elijah toch niet? Ik moest maat 40 hebben voor Nadine. Die heb ik in Meppel gekocht. Weet niet welke maat je moet hebben. Op internet kun je ook veel vinden. Nadine is nu 2 maanden en heeft nu maatje 56.
Weinig... had twee leuke pakjes en een paar rompertjes daar gehaald. Maat 42 was Kaylee te groot, maar ik vond het zonde om in allemaal maatjes te kopen, vooral die reeks 42-44-46 groeide ze snel uit. Maat 50 heeft ze toen wel heel lang gedragen. Succes met zoeken! www.prematuur.nl is ook een leuke site, maar c&a is iets goedkoper Daar had ik wel veel gehaald. Hangt niet apart normaal, gewoon tussen de normale kleine maatjes.
Lynn heeft vooral veel pakjes van prenatal gehad. Leuke pakjes. Ook rompertjes. Maatje 44 was nog te groot, maar ja. Nu is ze 5,5 maand en heeft maatje 62.
ikhebook prematuur kleertjes gekocht bij de c en a en bij de v en d zijn helemaal niet zo gek duur vond ik...
hoihoi, nee elijah is niet prematuur, maar mijn schoonzusje verwacht een tweeling en die heeft nog een aantal kleertjes nodig in maat 50 , maar ik ben vanmorgen naar hans textiel geweest op de gok en daar hadden ze nog een paar leuke dingen in maat 50 evengoed bedankt voor de reacties!
Ik heb voor Ferron kleertjes kunnen lenen.En op de vraag van familie wat we voor kraamcadeautjes wilden hebben, vroegen we premature kleertjes. Die premature kleertjes zijn over het algemeen best duur, en wij hebben hier in deze buurt geen H&M. Ik wist niet dat ze ze ook bij de C&A hadden. Moet ik ff onthouden, ik heb nl grote kans dat de volgende beeb weer een prematuurtje wordt! De kleertjes van de Frendz lijn van de V&D vallen ook vrij klein....ik heb maatje 50 de eerste tijd veel gebruikt van die lijn. Nu is ferron 12 weken (gecorrigeerd 7weken) en past hij in maatje 56, maar broeken nog wel in maatje 50. Vind sowieso dat broekjes altijd groot vallen of ben ik gek?
de pranatal in de wilhelminastraat emmen heeft prematuur kleding. c&a maatje 50 maar kleiner erg sporadisch
klopt! die ken ik, maar toen ik er laatst was niet zo veel onzijdige, maar ik ga er binnenkort wel even weer heen! jammer trouwens dat ie zo klein is. vind trouwens dat er in emmen weinig is op het gebied van baby's. die in de autorama (trefpunt)vind ik erg duur