Tussentijdse bloedingen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Caruli, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    Sinds mijn laatste bevalling heb ik vaak tussentijds bloedverlies in een cyclus.
    Nog nooit eerder gehad. Heb altijd wel onregelmatige cyclus door PCO.
    Maar nu dus ook tijdens een cyclus 3-5x tussentijdse bloedingen die gepaard gaan met flinke buikpijn maar houden maar 1-2 dagen aan.
    Zo moet ik alsnog buiten mijn menstruatie om maandverband dragen...
    Heb telefonisch overleg gehad met de gyn en die dacht dat het door de PCO kwam en van hem moest ik weer aan de pil. Met de hoop dat het dan niet meer zou komen. Maar nu ik aan de pil zit blijven de bloedingen aanhouden. Terwijl ik een goede menstruatie steeds heb van heel veel bloedverlies. Snap niet waar dat tussentijds bloedverlies dan vandaan komt.
    En de PCO heb ik altijd al..

Wie herkent dit? Ik weet niet wat ik er nu mee moet.
    Toch maar weer een keer bij de gyn melden dat de pil er niet tegen werkt?

Ps ben niet bezig met zwanger worden, maar misschien herkent iemand het bloedverlies die ook pco heeft.

2. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Helemaal herkennen doe ik niet maar ik ben met tussentijdse bloedingen naar de ha gegaan en daar kwam uit dat ik pap3a heb (uitstrijkje laten doen).. Wil je niet ongerust maken, want dat hoeft het natuurlijk niet te zijn maar misschien kan je er om vragen?
    Liefs

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat is idd iets waar ik aan gedacht had, vriendinnen van mij hadden ook bloedingen en na een uitstrijkje slecht nieuws. Maar ik durf niet zo slecht te denken.. Maar vind het wel apart dat ik er nog nooit last van heb gehad ook niet met pil en nu na de laatste bevalling wel..

Uitstrijkje krijg je toch met 30jaar? Ik ben afgelopen week 30 geworden dus misschien krijg ik snel een oproep.

4. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik ben zelf 23, had het zelf gevraagd na wat gegoogle! Ben blij dat ik er optijd bij ben.. Je kan het altijd vragen aan de ha en het is helemaal niet zo vervelend gelukkig (alleen de uitslag natuurlijk wel in mijn geval, aan de andere kant: het had veel erger kunnen zijn! Positief denken)
    Liefs

Share This Page