langzaam maar zeker zitten de koude maanden eraan te kopen... iemand al winterproof kleding voor zichzelf, man en of kinderen gekocht? ik zit al een beetje op internet rond te neuzen en zie zoveel leuke dingen
Ik zie zooooveel leuke kleding voor komend seizoen! Ben vooral helemaal gek op de nieuwe Zara collectie (voor mezelf) Voor zoontje nog niks gekocht, wel al op zoek naar een leuke winterjas voor hem
Heb laatst en vandaag nog een, hele mooie winterjassen voor mijn zoontje gekocht. Een nettere en eentje voor elke dag
ja ik ben gek op zara! heb de nieuwe collectie nog niet gezien anders wil ik gelijk kopen. ik spaar liever nog even verder en ga dan met een lekker bedragje shoppen met het gezin.
ben al helemaal losgeaan aanwinst van vandaag voor de kleine man; Welcome! | kleertjes.com En Welcome! | kleertjes.com Heerlijk om te shoppen voor hem!
voor mijzelf uiteraard niks, voor mijn man nog niks, ben wel aan het rondkijken. Voor de kleine meid is de wintercollectie al ver compleet, sommige merken zijn al uitverkocht hoor.
Ja was hij ook, maar hij is bijna jarig en ik koop al zo veel bij zara en h&m, af en toe mag het duurder
Yen, dochterlief heeft haar complete garderobe al in de kast hangen. Gekocht bij Wibra en C&A en echt supermooie kleding voor weinig geld. De winterjas van vorig jaar past nog en lijkt met een nieuwe sjaal en muts weer helemaal nieuw. Nu nog voor mezelf slagen...
ja klopt, ik was vandaag in de wibra en ze hebben hele leuke kleding voor meisjes. ze past helaas/gelukkig niks meer van vorig jaar dus alles moet weer nieuw. zoek nog wel een leuk skipakje voor beiden kindjes. mocht het weer lekker sneeuwen kunnen we lekker in de sneeuw spelen zonder natte broekjes e.d
Voor zoonlief langzaam al wat aan het kopen.. Voor manlief nog genoeg.. En ik wacht nog heel even met kopen omdat ik tegen die tijd 20 weken zwanger ben en niet weet watbik dan nog pas haha
Ik heb gisteren een paar laarsjes en wat kleding gekocht voor mijn dochter en was shirts voor mijn zoontje (papa koopt altijd 'merk' spijkerbroeken in Turkije dus daar komt hij al in om). Jongste heeft voorlopig niks nodig, winterjassen heb ik ook nog.
Skipakken koop ik overigens niet, ik heb 2 kinderen die een schurfthekel hebben aan sneeuw haha. Mijn dochter heeft vorig jaar zelfs staan janken omdat ze het niks aan vond.
gaan weer letterlijk dure maanden worden heel gezin moet nieuwe winterkleding. nou ja jas heb ik al mijn vriend ook (van vorig jaar en gaan nog heel goed mee) maar de rest, broeken, truien, sjaals mutsen kleding kids schoenen enz.pfffffffff