het duurt nog even maar

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

langzaam maar zeker zitten de koude maanden eraan te kopen...

iemand al winterproof kleding voor zichzelf, man en of kinderen gekocht?

ik zit al een beetje op internet rond te neuzen en zie zoveel leuke dingen:)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zie zooooveel leuke kleding voor komend seizoen! Ben vooral helemaal gek op de nieuwe Zara collectie (voor mezelf)
    Voor zoontje nog niks gekocht, wel al op zoek naar een leuke winterjas voor hem :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heb laatst en vandaag nog een, hele mooie winterjassen voor mijn zoontje gekocht.
    Een nettere en eentje voor elke dag:)

4. lennylenn

ja ik ben gek op zara! heb de nieuwe collectie nog niet gezien anders wil ik gelijk kopen. ik spaar liever nog even verder en ga dan met een lekker bedragje shoppen met het gezin.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik had afgelopen week mn laatste week vakantie (snik) dus ik heb genoeg gewinkeld! ik hou van kopen :D

6. lennylenn

voor jongetjes vind ik het altijd best moeilijk om leuke en toch warme outfits te vinden..

7. Purk

Purk Niet meer actief

ben al helemaal losgeaan :D aanwinst van vandaag voor de kleine man;

Welcome! | kleertjes.com

En

Welcome! | kleertjes.com

Heerlijk om te shoppen voor hem!

8. lennylenn

hele leuke trui! maar vind het wel prijzig :(

9. tulip

tulip Niet meer actief

voor mijzelf uiteraard niks, voor mijn man nog niks, ben wel aan het rondkijken. Voor de kleine meid is de wintercollectie al ver compleet, sommige merken zijn al uitverkocht hoor.

10. Purk

Purk Niet meer actief

Ja was hij ook, maar hij is bijna jarig en ik koop al zo veel bij zara en h&m, af en toe mag het duurder ;)

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Yen, dochterlief heeft haar complete garderobe al in de kast hangen. Gekocht bij Wibra en C&A en echt supermooie kleding voor weinig geld. De winterjas van vorig jaar past nog en lijkt met een nieuwe sjaal en muts weer helemaal nieuw. Nu nog voor mezelf slagen...

12. lennylenn

a zo ja dan snap ik het

13. lennylenn

ja klopt, ik was vandaag in de wibra en ze hebben hele leuke kleding voor meisjes. ze past helaas/gelukkig niks meer van vorig jaar dus alles moet weer nieuw. zoek nog wel een leuk skipakje voor beiden kindjes. mocht het weer lekker sneeuwen kunnen we lekker in de sneeuw spelen zonder natte broekjes e.d

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Voor zoonlief langzaam al wat aan het kopen.. Voor manlief nog genoeg..

En ik wacht nog heel even met kopen omdat ik tegen die tijd 20 weken zwanger ben en niet weet watbik dan nog pas haha

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb gisteren een paar laarsjes en wat kleding gekocht voor mijn dochter en was shirts voor mijn zoontje (papa koopt altijd 'merk' spijkerbroeken in Turkije dus daar komt hij al in om). Jongste heeft voorlopig niks nodig, winterjassen heb ik ook nog.

16. Purk

Purk Niet meer actief

Ja precies, die heb ik dus bij de h&m gehaald. Kan hij in de sneeuw duiken zonder nat pak

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Skipakken koop ik overigens niet, ik heb 2 kinderen die een schurfthekel hebben aan sneeuw haha. Mijn dochter heeft vorig jaar zelfs staan janken omdat ze het niks aan vond.

18. Purk

Purk Niet meer actief

Whoehaha nou dan maar binnenpret als het sneeuwt

19. lennylenn

gaan weer letterlijk dure maanden worden :D heel gezin moet nieuwe winterkleding. nou ja jas heb ik al mijn vriend ook (van vorig jaar en gaan nog heel goed mee) maar de rest, broeken, truien, sjaals mutsen kleding kids schoenen enz.pfffffffff

20. lennylenn

hahahahahaaah! ik ben er ook geen fan van hoor maar de kids juist wel:cool:

Deel Deze Pagina