reflux

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anniek, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dames...
    even een vraagje
    vandaag met kyana naar de huisarts geweest en daar is reflux geconstateert.....

nu lees ik hier vanalles maar geen GAVISCON en dat heeft mijn huisarts mij voorgeschreven.... heb ik net geprobeerd te geven maar het is duidelijk erg vies hihi mevrouw wilde het niet hebben hihi straks weer een poging....

en nog een vraag
    spugen jullie beebjes ALTIJD?
    kyana gaf nooit iets terug maar vanacht de fles van 2 uur en vanmorgen die van half 9 kwamen beide praktisch helmaal terug! Normaal spuugde ze nooit!

2. sim

sim Niet meer actief

mijn dochter heeft ook gaviscon gehad, vond het heel goed werken, het neutraliseert zo'n beetje het maagzuur en legt er een laagje schuim op waardoor het minder terug komt. heel onschuldig middeltje. je kunt het zelfs al in de drogisterijen voor volwassenen kopen tegen maagzuur en mag in de zwangerschap gebruikt worden.

succes, hoop dat het gauw werkt

3. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Yesse heeft vanaf dag 1 gespuugd en nu sinds ie wat vaster voedsel krijgt wordt het iets minder.

Ik denk dat je dochter gewoon niet lekker is geweest.Als ze nog nooit eerder gespuugd heeft zal het niet blijvend zijn denk ik.

Mocht het wel zo zijn, moet je es proberen Johannesbroodpitmeel door de fles te doen, dit maakt de voeding dikker.
    Ik deed er zeker 3 schepjes doorheen, en dat hielp wel! Niet dat het over was maar de hoeveelheid was zeker minder!

Er is ook voeding met j.broodpit meel er al in, erg handig!

Succes!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb idd de johannesbroodpitmeel ook in het flesje dit had ik nog staan ivm het vele honger en snel drinken heb ik dit geprobeerd....
    dus dit had ik nog
    en na wat googelen kwam ik erachter dat het daar ook goed voor was dus heb het ook in de fles gedaan nu!

ze huilt echt heeel zielig!
    pff

5. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena heeft ook reflux.Ik kan het goed onder controle houden door haar lang recht te houden na haar fles.Ze ligt in haar bedje en box ook rechter(met zo een kussen)

Ze krijgt ook j.broodpitmeel.(nutriton)
    Ik heb het er een paar dagen geleden 1 keer niet ingedaan om eens te zien of het al wat beter was maar alles kwam er terug uit! :(
    Met die nutriton geen problemen meer :)
    Ik Geef haar ook nutriton om de melk gewoon wat dikker te maken omdat ze zoveel honger heeft en de melk te snel uit de speen komt voor haar(en ik heb al alle spenen geprobeerd :( )

6. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    het valt niet mee hé? al dat gespuug.
    Wasmaschine draait overuren en je dacht dat je genoeg kleertjes had!
    En als klap op de vuurpijl kan je jezelf ook nog es gaan omkleden, zo erg was het bij ons!

Nou ik kan jullie wel een hart onder de riem steken!
    HET WORDT MINDER!

Yesse heeft nu sinds een week de comfort voeding van de kruidtvat, en dat gaat uitstekend.Het proberen waard!
    Heb het eerste half jaar hypoallergeen gegeven, en nu als nummer 2 deze geprobeerd en het gaat super.
    Hij spuugt nog een klein beetje maar hoef het niet om te kleden!

Succes allemaal!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook heel veel minder problemen sinds we zijn overgestapt op de Friso Comfort. En hoofdeinde van het bed wat hoger, goed laten boeren (ook tussendoor) en na het drinken inderdaad goed rechtop. Wij redden het zo zonder medicijnen.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ taschke
    hier ook al heeel watr spenen geprobeerd omdat mevrouw veel te snel dronk!

dankjulie dames..
    ik heb weer goede moed!

Deel Deze Pagina