Hoi meiden, Mijn gevoel heeft me niet voor de gek gehouden. Dacht gister dat ik ongi moest worden vanwege ongi krampen maar vanmorgen waren deze weer helemaal verdwenen en vanmorgen toch maar getest en ja hoor ZWANGER. Zit nog even van de schrik te bekomen ben in februari dit jaar pas bevallen van een dochter.
gefeliciteerd! Jeetje! dat is inderdaad vlot,ha,ha! Geniet maar lekker van de kleine en de zwangerschap!
Gefeliciteerd Aylin! Da's erg vlotjes inderdaad. Ik wacht nog even af... Maar ik ben net met ronde 1 bezig dus, ben heel realistisch. Mijn tweelingszus deed er 10 maanden over, dus...
Het was idd niet zo gepland maar we zijn niet erg voorzichtig geweest en dacht dat het niet in 1x raak zou zijn. Gister nog last van krampen dus dacht de zijn in aantocht maar vanmorgen weer misselijk en geen krampen dus heb toen maar een test gedaan!
Dank jullie wel...het is nog erg onwerkelijk....Mijn eerste zwangerschap had ik heel andere symptonen dan nu en ook veel later. Dus het kan veel verschillen van elkaar!
Aylin, gefeliciteerd! Geniet ervan. 1 dag overtijd vandaag, maar gerommel in mijn buik en pukkel op mn kin. Ben bang dat ik toch nog ongesteld ga worden. Ik probeer nog een paar dagen te wachten met testen...maar hoop er wel enorm op, natuurlijk!
Nou ik had ook last van pukkels in mijn gezicht wat ik normaal nooit heb. Was nu 4 dagen overtijd en dacht dat cyclus ff de regelmaat kwijt was. Toch had ik wel vage symptonen die ik normaal nooit heb voor mijn ongi. Gister ongi krampen maar toch net iets anders dus dacht ongi te worden maar vanmorgen weer erg misselijk en krampen waren verdwenen! Dus test gedaan en zwanger! Hoop dat jij ook een positieve uitslag hebt! Laat je het even weten.
@aylin, hmmm, eerder zwangerschaps-pukkel dan ongesteldheids-pukkel misschien? Dan is het ineens een stuk minder erg! Het zou mooi zijn... Wil nog even wachten met testen totdat ik echt een paar dagen overtijd ben, als er dan nog steeds geen voortekenen zijn van een ongi waag ik me aan een test. ik laat het weten.
Ik wou wachten tot mijn ongi een week uitbleef maar toen ik vanmorgen weer misselijk was toch maar de test gedaan! Laat je me het even weten?
@Aylin, we hadden het toch gehad over dat we het zo warm hadden en die soort van opvliegers! Bij mij was het dus ook een duidelijk symptoom, zie mijn banner! Vandaag heb ik dik positief getest!
Idd dat is bij mij ook een duidelijk symptoon geweest. Heb ik normaal nooit. Jij gefeliciteerd. Is het je eerste kindje?