Hoi allemaal, zijn er hier ook mensen die ook de serie hebben gevolgd of volgen van terra nova?? volgens mij is seizoen 1 al op tv geweest, ik heb hem niet via de tv gevolgd. ik volg hem nu via mijn computer. ik moet zeggen ik ben verslaafd !! ik ben net begonnen met seizoen 1. Waar gaat de serie over? Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de planeet Aarde wordt bedreigd door de wereldwijde luchtvervuiling en overpopulatie. In Hope Plaza, een reusachtige ringstructuur in Chicago, ontdekken wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode van een alternatieve werkelijkheid. Dit geeft de mensheid een tweede kans. De Shannon familie (vader Jim, zijn vrouw Elisabeth, en drie kinderen Josh, Maddy en Zoe) maken deel uit van de Tiende Pelgrimstocht naar Terra Nova, de eerste kolonisatie van de Aarde aan de andere kant van de tijdscheur. Daar starten ze een nieuw leven tussen dinosauriërs en Zessers (Sixers), een afgescheiden groep van Terra Nova.
Doe geen moeite te volgen. Mooie serie hoor maar weer een serie die midden in het verhaal wordt afgekapt door de zender. Komt geen seizoen 2 van.
oh ik heb net seizoen 2 gedownload...? 5min. oeps je hebt helemaal gelijk idd geen seizoen 2 !! hee jammer is het wel de moeite om seizoen 1 te kijken??
Wel of niet de moeite om verder te kijken of blijf ik dan met heeeel veel vragen zitten als ik seizoen 1 kijk?
Ondanks dat er geen sezoen 2 komt vonden wij (mijn man en ik) het wel de moeite waard om sezoen 1 te kijken. Wij vonden het een mooie serie. En je zit niet met allemaal vragen te kijken,alles word duidelijk in de laatste aflevering van sezoen 1
wat raar dat er geen seizoen twee komt dan zou je toch zeggen dat ze het hier in in nederland dan niet uitzenden. er worden vragen beantwoord in de laatste aflevering maar er komen ook nieuwe bij.