Brrrrr ik heb het zo koud. Ik ben met een gbp nu 40 kg afgevallen maar heb nu dringend een nieuwe garderobe nodig (wel zo goedkoop mogelijk omdat ik nog steeds afval). Wat mag er echt niet in mijn kledingkast ontbreken nu?
Fijn voor je dat je zo bent afgevallen, dankzij GBP! WOW, super veel! vestjes zou ik kopen, met de kou, en kunnen uit als het warmer is, en verder misschien eens bij een PRIMARK langsgaan. lekker cheap, en best leuke kleren, de kwaliteit vind ik niet super, maarja als je toch nog aan het afvallen bent, is het ook niet erg..
Ik heb veel leuke vesten en een fijne coltrui van naketano. Verder heb ik in de winter vaak termoleggings en soms nog een gewone leggjng eroverheen. Wen er maar aan. Na 4,5 jr van mijn gbp heb ik het nog steeds te snel koud.
Thermoleggings....ik ben er bang voor dat ik dat ook nodig ga hebben. Brrrr ik heb het zo koud maar vertik het nog om de verwarming aan te doen. En het wordt dus niet beter? Jammer dan maar dan liever koud dan obees
Vandaag is de primark in enschede geopend, daar toch maar een keer naar toe gaan. Ik koop me echt een ongeluk. Laatst een broek gekocht bij etam, maat 42...maar wordt nu alweer erg ruim....
Primark heeft hele dikke thermoleggings, die zijn echt ideaal. Ik heb het altijd koud (ondergewicht) en kan in de winter niet zonder (draag ze ook onder mijn spijkerbroeken) Verder was volgens mijn vriendin een leren (al dan niet nep) jasje ook een must. Ik draag altijd hoodies dus aan mij heb je niet veel
Thermoleggings inderdaad!! Ideale dingen. Verder een mooie trui en lekker dik vest. Draag sowieso veel vestjes en blazers in de winter, soms ook eerst een vestje en dan nog een blazer eroverheen. Oh en een heerlijke dikke sjaal!
Nee het wordt er echt niet beter op ach het is voor een goed doel haha. Neem ook een lekkere warme winterjas. Met donsvoering kom je een heel eind. Ik draag altijd nog correctiehemdjes, en shirt en shirt met lange mouwen over elkaar in de winter dan houd ik het redelijk warm. Mijn garderobe heb ik altijd redelijk universeel gehouden zodat ik het met meer gewichtsverlies gewoon doordragen. Leuke jasjes vind ik ook altijd fijn, is dan ook weer warmer om aan te trekken als ik ergens ben. thuis gaat de trainingsbroek aan, met flubbertrui en sloffen
Ik zou lekker van die lange vesten aanschaffen, nu gewoon in je eigen maat, maar oversized kan je die ook nog steeds aan. lekker warm! En verder leggings!! Die zijn niet al te duur als je daarin moet wisselen, en gelukkig is het nu nog niet koud genoeg! En wat goed dat je zoveel bent afgevallen!
ligt eraan wat je stijl is ( en goed gedaan jo echt super 40 kilo das wat ) ga eerst voor de basis van spijkerbroeken , topjes , leren jasje , wollen jasje , sjaal en muts,, hoodies zijn erg in om onder een leren jasje te dragen en zit mega warm maar dat is de sportieve look moet je leuk vinden , paar laarzen en een paar goede gympen en dan ga je voor de rest . hou je meer van apart kan je een of twee mega aparte stukken nemen zoals een jas of een paar aparte super laarzen , combineer dat weer met bloesje , vesten gilets enz enz soms is het best moeilijk ik heb het nu met het zwanger zijn heb een hekel aan die zwangerschaps kleding whaaaa
Laagjes houden je warmer dan 1 dikke trui. Ik zou dus een topje doen, dan misschien een longsleeve en dan nog en vestje. Dan kun je haast niet meer bibberen hoor
Ik heb trouwens een jas met verwarming, hartstikke duur en niet de mooiste maar koud heb ik het niet. Werkt met een accu die je oplaadt, en dan heb je een paar uur lang warmte dmv een draadjes netwerk dat door de jas loopt.
bestaat dat? ja blijkbaar duhh anders zou je het niet zetten dat klinkt echt als een waanzinnige uitvinding als je bijv naar de winterefteling gaat brrrr
Beetje duur om alleen naar de winterefteling te dragen, dat dan weer wel. Geloof dat ik er 6 jaar geleden 200 euro voor betaald heb.
Ohh volgend Google een Gastric Bypass? Mijn tip: blijf uit de buurt van UGG's. Ik ben zo gewend aan die warme laarzen dat ik niks anders meer wil dragen. Die dingen zijn zo lomp en a-sexy. Fleece en teddystof is mijn favo stof in de winter trouwens. Ook al zo a-sexy haha