samen op 1 kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tientje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger
    maar heb geen kamer meer over in ons huis.
    ons huis staat wel te koop, maar we hebben nog niks gekocht,
    maar aangezien de huizenmarkt niet meer zo vlot verloopt als een jaar geleden zijn we blij dat we nog geen nieuw huis gekocht hebben. :)

maar als deze kleine er is
    en als we nog steeds in dezelfde situatie zitten......

kan de baby en mijn dochter eigenlijk op 1 kamer straks? ook al is het misschien een ander geslacht.

maak me natuurlijk nu al druk voor wat er over ongeveer 8 maanden pas nodig is, misschien zijn wel allang verhuist en is er helemaal geen probleem :rolleyes:

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik heb een kind van 4 en een kind van 4,5 maand die een kamer delen. Niet uit ruimte gebrek maar omdat zij het fijn vinden. Het gaat prima maar het scheelt dat de baby nooit wakker wordt 's nachts (tot op heden). Ze gaan tegelijkertijd naar bed en het gaat prima
    Ook mijn beste vriendin laat haar zoons (10 maanden en 3 jaar) een kamer delen: gaat ook meer dan prima!

3. Wij gaan het hier straks ook proberen ;)

en hier is het leeftijdsverschil 5 jaar.

Vroeger ging het ook, dus waarom nu in deze tijd niet...

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    je zou de baby de eerste paar maanden bij jullie op de kamer kunnen doen en daarna gewoon samen op één kamer

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier een tweeling samen op 1 kamer, gaat over het algemeen goed.
    Mijn neefjes sliepen ook altijd samen (2 1/2 jaar verschil) en mijn andere neefjes ook (2 jaar verschil) is altijd goed gegaan (bijna altijd ;))

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou idd de baby de eerste tijd bij jezelf op de kamer houden, dat is ook makkelijker met de nachtvoedingen. En je hebt minder kans dat je andere kindje wakker word van je baby. Als de baby eenmaal doorslaapt zou je ze samen op 1 kamer kunnen leggen.

Een vriendin van mij heeft het ook zo gedaan en daar is het ook goed gegaan...

7. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    wij zitten dus met het zelfde.
    dyonne slaapt nog steeds bij ons.
    ik wil haar ook graag bij me zoontje op zijn kamer laten slapen.
    alleen sinds 4 weken komt ze s'nachts weer.
    en melvin moet straks weer naar school dat wil ik hem ook niet aan doen.

8. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik zou ook starten bij jou op de kamer. Zeker met nachtvoedingen. Dan is de kans groot dat je andere kindje daar wakker van wordt. En als je kindje dan doorslaapt kun je ze alsnog samen leggen. Mijn dochter slaapt nu al vier maanden bij ons op de kamer en ik vind het echt heel fijn. Ik geef borstvoeding en hoef haar alleen maar even uit haar bedje te scheppen.

9. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    bij ons op de slaapkamer past niet echt. staat helemaal vol gebouwd met kasten.

dat is dus helaas geen optie.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Is een hangwieg geen optie ? Die zou je boven je voeteneind kunnen hangen.

Als wij een 2e krijgen komt die de eerste tijd ook bij ons op de kamer en daarna bij mijn dochtertje op de kamer. De huizen zijn nu gewoon te duur om een eensgezinshuis te kopen in de randstad.

Deel Deze Pagina