mooie taarten Noord-Limburg

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Tot nu toe op de verjaardagen van kindjes en ons gewoon van die slagroomtaarten besteld bij de bakker, maar nu mijn meisje straks 3 gaat worden en toch echt wel waarde begint te hechten aan mooie dingen, wil ik eigenlijk zo'n mooie marsepeintaart met een thema ofzo voor haar en straks ook voor onze jongen.
    Maar nu weet ik niet waar ik die in noord-limburg aan zou kunnen komen tegen een normale prijs.... Ik weet wel een enkele zaak, maar die zijn zoooo duur in mijn ogen dat ik dan bijna neig naar het zelf maar te maken (maar weet niet of ik dat wel kan....)

Iemand tips voor mij?

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    als je iets moois wil zijn ze best duur zo'n 500 gram fondant/marsepein tel je gauw op 6/7 euro. 2/3 pakjes gaan makkelijk in zo'n taart.

Je zou eens op deleukstetaarten.nl kunnen kijken maar ik raad je aan goed te kijken. Er zijn zoveel mensen die dat doen of die er hun eigen zaakje mee uit de grond hebben gestampt en als ik sommige taarten zie... zucht!!!!!!

Op marktplaats bieden ze zich ook aan maar meestal zijn dat mensen die het daarvan moeten hebben omdat ze via een andere weg geen klanten krijgen....
    Zelf heb ik het ook een tijdje voor andere gedaan, ik bak nu zelf zo'n 5 jaar, hartstikke leuk maar ik had elke week 3 taarten dus was op een gegeven ogenblik geen hobby meer....

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik weet niet waar je woont in Limburg,maar een kennis van me woont in Siebengewald en ze maakt thuis echt de allermooiste taarten op bestelling!

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als je er zelf eentje wilt maken zou ik me goed inlezen en alvast gaan oefenen. Ik doe het nu een half jaartje of zo en maak er regelmatig eentje en kan je vertellen dat ik merk dat ik nu pas de trucjes goed begin door te krijgen.
    Er zijn genoeg particulieren die het doen en die voor de leuk eentje willen maken. Vraag eens rond in je vrienden/kennisen kring vast wel iemand die het kan.

Deel Deze Pagina