hoi mommys zoals de titel al zegt, onze kleine boef slaapt Snachts njet meer door. Word 3 a 4x wakker en wilt drinken. Dit duurt nu inmiddels zn 3 a 4 weken en we zijn kapot. De baby laat niet lang meer op zn wachten en ik dacht dit is een fase maar duurt nu wel wat langer als een fase. Iemand tips of ervaring hier mee? Liefs
Kan het zijn dat ie ook zenuwachtig is voor de komst van je andere kindje? Of maakt ie dat nog niet heel bewust mee? Spanning kan namelijk ook zorgen dat ie slecht slaapt
Ik lees veel dat kindjes die een broertje of zusje verwachten ineens minder goed slapen enzo. Hier is het ook aan de gang. Heel erg aan mij hangen, mijn man mag niks doen, zelfs geen boekje voorlezen. Normaliter was het andersom.. hij voelt waarschijnlijk in ons geval dat er wat gaat gebeuren. Hij is net 2
Ja dat was ik van plan om een beker in zn bed neer te zetten. Bij ons in bed slapen vind ik geen optie omdat ik niet wil dat ie hier aan went en ik ook niet lekker slaap (hij is nog al een woeler in bed)
Ik heb geen idee of ie t echt bewust mee maakt dat de baby er aankomt. Hij weet wel dat een baby in mama dr buik zit maar of ie t echt snapt geen idee? Ik hoop dat t snel over is ☺️.
Ervaring, ja! Zoontje slaapt alleen maar tussen ons in en anders is het nachten drama. Ik word er zo onderhand ook doodmoe van maar het zal er wel bij horen...
Helaas herkenbaar. Het is hier elke avond raak. Om 10 uur wakker en dan weigeren te slapen, vervolgens om 2 uur en 4 uur weer wakker. Echt zwaar vermoeiend.
Ja helaas herkenbaar, bij al mn kinderen gehad die fase. Ik deed supernanny methode; terug leggen, en geen aandacht geven. De eerste 2 keer nog zeggen, we gaan nu slapen, daarna niks meer zeggen. Als ze gaan huilen, af en toe gerust stellen, maar verder dat negeren. Misschien even hard, maar dat onrustige slapen is voor hun eigen ontwikkeling ook niet goed. Met een week op die manier, was het over.
Hier ook heel herkenbaar helaas. Hier heeft hij in de afgelopen maanden misschien 5 keer doorgeslapen. hij wil altijd een slokje water. Ik dacht dat het aangeleerd gedrag was maar laatst sliep hij een keer door en toen hij wakker werd had hij zooooo veel dorst! dus hij heeft wel echt dorst. Ik zou wel iets met het eten willen doen maar het is een zeer lastige eter waardoor de keuze vrij beperkt is helaas. Ik ben er inmiddels ook klaar mee, met deze zwangerschap erbij trek ik het niet meer. We houden hem overdag wakker want anders slipe hij pas heel laat. Dit betekend dat ik ook geen middag dutje kan doen. Maar goed nu een groot bed voor hem, dan kan ik er naast liggen al vond hij dat weer iets te gezellig en begon vanmorgen al weer dat hij met mama naar bed wilde...
Moeilijk hè! Ja ik had vanacht ook zo iets van ik laat je wel huilen en loop om de 5 minuten heen voor een aai over zn bol, maar mijn buurman kan al zeuren als me hondje een keer blaft laat staan midden in de nacht een schreeuwende peuter. Vanavond geef ik hem een beker mee in zn bed, en kijken of dat gaat werken ik hoop t zo
Ja moet zeggen nu je t zegt dat hij ook kwijlt... maar dat slechter slapen is sinds een week of 3 a 4 al.. ik heb nu een tuitbeker bij hem in bed gezet hopelijk werkt t. Maar ik ga nergens op hopen.
Mijn zoontje heeft 4 kiezen, zorgt steeds voor weken lang die nachten. Hij sliep beter toen hij ze nog niet kreeg, hij krijgt er ook oorontsteking van. Nu ook mrt tuitbeker in bed, we gaan t meemaken vannacht! Sterkte!! Ik moet zeggen dat ik rust vind in de berichten dat we niet de enige zijn.
Hier was dat ook rond die leeftijd en hij had dan echt paniek als we hem terugleggen. We hebben hem maar tussenin genomen elke nacht. Dat heeft een half jaar geduurd en ineens was het over. Slaapt nu alweer een tijdje heel goed zelf in en vrijwel alle nachten in zijn eigen bed. Nu sliep hij dan wel altijd rustig tussen in dus dat was nog wel te doen. En stiekem vond ik het best gezellig en heb ik hem wel gemist toen hij ineens niet meer kwam
1x wakker geweest zo rond 4uur? Daarna terug in eigen bed en meneer slaapt nu nog lekker dir is vol te houden Hoe is t gegaan? Abosoluut vind ik t ook fijn dat we miet de enige zijn betekent dat g weer over gaat @ligro ik ben nu 39.1 zwanger dus lig zelf al niet heel lekker ik wou dat niet zo een woeler was dan had ik t geen probleem gevonden ☺️ Maar met de baby op komst vind ik t sowieso geen goed idee elke nacht moet ik er straks weer uit voor voeden en word hij ben ik bang dan zeker wakker zeker als hij bij Md in bed ligt
Onze nacht was weer onrustig, maar hij is ook echt niet lekker dus kan daar ook van komen. Hij blijft ook last van zijn oren houden.