Heeft iemand enig idee hoe ik aan een regenhoes kom van de x adventure crossover? Heb het al bij babywinkels gevraagd, van oudere modellen kunnen ze niet nabestellen, Maar ook niet van de nieuwere modellen, Want ze worden alleen met de wagen geleverd.. Klinkt een beetje raar, als je een nieuw model hebt, en de hoes is kapot heb je dus gewoon een probleem.. Nu heb ik uiteraard al universele geprobeerd, maar de 1 ziet er uit alsof je gewoon een uit de kluiten gewassen pendaalemmerzak over je kind heen trekt, En de ander past net.. waardoor hij naar een paar keer gebruik scheurt.. Dus wie o wie heeft er mischien nog 1 in het vergeethoekje liggen? Oh verder zoek ik ook een moeder fiets voor niet al te veel.. met een buggy drager, en een voorzitje met regen/wind scherm.. (Nee nog niet voor nu, maar je kan maar vast zoeken toch? )
Wow dat is wel erg lastig, voorals als een universele niet past. Heb je alle babyzaken geprobeerd? Want ze verschillen nogal wel eens van mening
Ja, ik heb nu maar weer een universele van de hema.. Maar ik hoop toch nog eens tegen de goeie aan te lopen.
ik zou zeggen mail de fabrikant van de wagen die sturen je vast een nieuwe op ik heb namelijk gehad met me wagen is alleen een quinny
Misschien is de Dooky rain iets? http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/mambokids/article19633969.jpg X Miek