Hoi Hoi Op 17 december vieren wij de 2de verjaardag van onze tweeling. Graag wil ik een Bumba taart voor ze hebben. Ik woon in Deurne. Wie kan me helpen en voor welke prijs? Bedoeld voor zo'n 15 man. Misschien ook 2 meptaartjes en cakeballs van Bumba..... Ik hoor graag van jullie! Liefs Nikkie
Ik zit zo n 35 min van deurne af maar wil het wel doen evt. Zou ook evt. Bezorgd kunnen worden.. Kijk anders even bij taartenvankelly
Ik weet niet of ik het mag zeggen van haar, maar wij hadden ook Bumba (uit de trommel) taart, en die is gemaakt door Rozemarijke (van zp). Hij was echt SUPER!!! Zij woont ong 40min van Deurne vandaan.
Zelf maken! Ik heb ook als eerste taartje een Bumba taartje voor mijn dochter gemaakt en vind het best goed gelukt. Mijn dochter was er in ieder geval blij mee. Mijn collega zag mijn taart en heeft vandaag voor haar zoons een cars taart en een cars taart met Takel gemaakt. Ook nog nooit eerder een taart gemaakt en erg goed gelukt. Het is echt niet zo moeilijk als het lijkt.
Hoi Hoi, Zelf maken heb ik vorig jaar gedaan. Dit jaar helaas geen tijd. Welke prijzen hanteren jullie voor een 2-laagse Bumba taart en 2 meptaartjes? xx
wij hadden voor onze zoon ook een bumba taart. besteld bij peggys taartendroom in helmond. was alleen wel voor 50 personen.
oooo ben helemaal verliefd op jouw taart!! Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald? Maat zij ook meptaartjes en cakeballs? liefs Nikkie
hey nikkie ja meptaartjes wel cakeballs weet ik niet... die ken ik niet haha wel cupcakes want die hadden wij er ook nog bij. ik had deze taart samen met 15 cupcakes geloof ik voor 160 euro.. maar ja was dan ook voor 65 personen...
Nikkie ik kom ook uit Deurne, de schoonzus van mijn schoonzus maakt ook hele mooie taarten. Ook van Bumba. Als je Hyves hebt kun je even kijken bij Tonnie Gerrits. Als je haar niet gevonden krijgt dan PB me maar even! Zij maakt er ook vanalles bij zoals meptaartjes enzo. Ze heeft ook zelf zo'n printer om eventueel een foto ofzo erop te laten zetten
Wonderbaby, ik heb geen hyves. Heeft zij een mailadres of internetsite? 160 euro vind ik toch echt te duur. Maar hij is prachtig!
Super mooi! Maar echt veelste duur! Ik ken iemand die ook taarten maakt met 3 lagen, en daar betaal je 65 euro voor! Is helaas niet bij jou in de buurt.,
heb je een website? Kan ik even gaan kijken nl. Groningen ligt niet ver van friesland als degene ook uit groningen komt die de taarten maakt