Vandaag liet mijn zusje bij de winkel een potje vallen, daarin zat een soort van lak, dat kan je over je eigengemaakt canvas schilderij doen voor een beschermlaag. Nu zitten er heel veel vlekken in haar broek, thuis heb ik het direct gewassen, maar helaas, het is er niet uit. Iemand een idee? Het was net een nieuwe broek van 40 euro. (en we moesten het ook nog betalen, wat ze had laten vallen!!!!)
vlekkenschaar.... gaat er niet uit betalen wat je hebt laten vallen??? ik werk al 10 jaar in een winkel en nog nooit heeft er iemand hoeven te betalen als er iets kaopt was gevallen. sterker nog, als het buiten op de parkeerplaats valt, krijgen ze het vaak nog gratis of tegen inkoopprijs....... schandalig dus.
Ik heb weleens iets laten vallen vlak voor de kassa en mocht gewoon een nieuwe pakken. Bij welke winkel was dat?
klacht indienen? als het blik bijv. niet uit je handen is gevallen, maar gewoon uit het vak is komen vallen, dan kan je zelfs de stomerijkosten verhalen. (ben trouwens gek op de action, maar das een ander verhaal hahaha)
Nou wat bizar!! Gelijk een klacht indienen.. Ik had het echt niet betaald! Moest je betalen van een bedrijfsleider? Of een winkelmederwerker? Helaas heb ik voor je broek niet meer tips als shout, of een stukje ossengal zeep en dan hard met je nagels krabbelen. Of nagel borsteltje. Als dat niet lukt,zou ik de broek naar de stomerij brengen!
Ik wist pas dat ik het moest betalen toen we de winkel al uit waren, mijn zusje zei het toen pas tegen me. In de tijd dat de winkelmedewerkster het zei was ik achter in de winkel om een nieuw potje te halen. Als ik het geweten had, had ik ook zeker niet betaald, laat staan een nieuwe opgehaald, dan had ik zo alles laten staan. De stomerij, zullen ze het daar wel eruit krijgen?
Ik vrees van niet omdat je hem al gewassen hebt. Je zou misschien nog kunnen proberen met wasbenzine doe dat dan eerst op een onopvallende plek of de verf mooi blijft van je broek