wie heeft er een link?? op google kom ik nep site s tegen had al gisteren paar ingevuld maar kreeg niks in mij hotmail
daar heb je toch gewoon een programma van op je pc als het goed is? (hier tenminste wel) Of heb je geen oude cv , die je dan kan ophalen op de computer en die veranderen/bewerken?
Je kunt van bijvoorbeeld deze site toch gewoon het voorbeeld nemen en zelf al je gegevens typen? Voorbeeld CV
Hoe bedoel je? Gewoon het voorbeeld overtypen. Naam, adres, postcode en plaats, je werkervaring, je opleidingen etc... Dan weet je in ieder geval hoe de indeling ongeveer in elkaar zit.
knippen en plakken moet lukken toch!? Kun je het plakken in een word bestand en dan je eigen gegevens invoeren! succes!!
Je kan ook een profiel aanmaken op portfolio maken, presenteren en beheren | mijn e portfolio, daar al je gegevens invoeren en uit deze gegevens een cv genereren. Maar gewoon een voorbeeld cv zoeken en de gegevens vervangen door je eigen gegevens is makkelijker. Ik vind dit wel een prettige site: CV maken: online cursus + voorbeeld cv's
Je schrijft hem zelf....? Je gebruikt Word of, als je dat programma zelf niet hebt, vraag je een kennis of vriendin of je daar op de computer één kan maken. Het is geen rocketscience hoor Meer over de indeling van je cv (een aantal van de eerste hits bij de zoektermen "indeling cv"): CV opstellen Indeling van een CV | Vacatures, stages, werk, opleidingen in Arnhem - Gelderland Voorbeeld CV (goed voorbeeld! Duidelijke indeling, net taalgebruik, etc.)