Dan ben ik opgelicht door marktplaats... En gegevens aan het verzamelen. Misschien ook welmachine als extra informatie: Wie weet welke bank begint met de cijfers 3319....?!
je bent op gelicht door marktplaats maar door iemand OP marktplaats succes ermee.. nu nog opzoek naar filiaal waarbij nummers horen..
Ja plaats weet ik denk ik al. Bedankt.. Iemand van marktplaats en is nog bezig, dus wil ik stop zetten... Zo oneerlijk! Wel een muts, voor ik mijn adres had gegeven zei ze al dat ze het had verzonden... Ppff...
Dit kun je ook melden bij de Rabobank. Als je de woonplaats weet dan is dat hoogstwaarschijnlijk ook de plaats waar de klant bankiert. Rabobank is dan wel geen partij in deze, maar wil wel graag op de hoogte zijn. Zijn vandaag ook bereikbaar.
Als ik geld overmaakt naar jou bijvoorbeeld zie je op jou bank mijn adres staan dus zou wel kunnen hoor
Kan je het bedrag niet storneren? Dan haalt de bank je betaling terug. Moet wel binnen 30 dagen.. Maar misschien is het geld al van de rekening van de oplichter, dan valt het volgens mij niet terug te halen.. Succes!
let wel op dat als iemand verhuist het rekeningnummer gewoon meeverhuist. Ik ben van Rotterdam, via Den Bosch naar de omgeving van Arnhem verhuist. Met steeds hetzelfde rekeningnummer.... In mijn geval zou het dus niet kloppen dat ik nog in rotterdam zou wonen bijvoorbeeld. Succes met oplossen. Balen zeg!
Ik heb inderdaad nog steeds hetzelfde bankrekeningnummer dat ik al heb sinds de basisschool. En ik ben sindsdien al een paar keer verhuist. Het hoeft dus niks te zeggen over de woonplaats.
Ik ben momenteel ook bezig met geld terug te halen maar dan van iemand hier op zp... Eerste advies: aangifte doen op mijnpolitie.nl staat een speciaal kopje internetoplichting.. Daarna als je aangifte hebt gedaan krijg je tips wat nog meer te doen en een link waar je de bank kan controleren en een brief om de bank van de oplichter te infor,ere (incl aangiftenummer) en het verzoek in te dienen om oplichter het geld terug te laten storten of rekening nummer te blokkeren bij meerdere klachten..