Ik zoek 2 skipakjes maat 86 voor 2 jongens. Wie weet een adresje? En natuurlijk niet te duur, want ik moet dubbel.
Ik heb zelf toevallig vandaag bij de h&m besteld. 29 euro per stuk. Vond het wel meevallen, maar kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken.
Ik zag dat ze daar alleen de donkergroene hadden met ruitjes. En het liefst zou ik nog wat goedkoper willen...
ik wilde ook zeggen bij hennes. Ik heb daar ook het setje voor mijn zoontje gekocht. Een losse jas en losse broek. Ik kan nu trouwens alleen maar de jas vinden op de site maar in de winkel hangen de broeken ook.
Bij Hennis alleen nog 1 keer maat 86. Heb wel hele leuke snowboots gekocht bij de Welkoop.... Morgen misschien even bij Hans Textiel kijken
hans textiel was vorige week aanbieding. 15 euro per pak, maar denk dat je goed moet zoeken wil je er nog 2 kunnen vinden. Misschien paar hans textiels afbellen?
Bedankt voor de tip... Heb inmiddels al 2 gekocht bij H&M.2 losse broekjes . Maar wil ook daar nog even kijken voor heel pak voor 15