Bumba

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamMo, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Wat is dat toch met Bumba, zoon heeft er echt veel voor over om er naar te mogen kijken. (via youtube op mijn mobiel)
    Hij ziet zelden tv, maar ik laat hem wel af en toe via youtube of een dvd kijken. En Bumba is echt de hit. Het was een van zijn eerste woordjes, hij vraagt er echt om en als hij zijn zin krijgt zit hij te wippen en dansen en klappen van plezier.

Meer Bumba verslaafden? En wat zou Bumba nou zo aantrekkelijk maken.

De kleine van mijn vriendin was wat later met lopen, ze kon het wel, maar deed het niet, voor Bumba kwam ze wel in de benen en zo heeft ze het geleerd!

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier ook bumba gek... en ik vindt het neit erg om de tv aan te zetten smorgen voor bumba je krijg ook kabouterplop en de teletubbies en die vindt hij ook heel leuk...

wij hebben zelf 1 bumba beertje met geluid en die pak hij altijd als bumba o tv is....

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier was Bumba al heel vroeg favoriet en het enige waar we haar rustig mee kregen als ze weer eens een benauwdheidsaanval had!
    Nu lijkt Nijntje Bumba verstoten te hebben van de 1e plek ;)

Ik weet niet waarom Bumba voor veel kinderen zo interessant is, maar het heeft wellicht te maken met zijn uiterlijk en de kleuren van zijn kleding.

4. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Teletubbie's hebben niet hetzelfde effect hier.
    We hebben er een DVD van, maar nog nooit een aflevering uit gekeken.

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Teletubbies komen er hier niet in! Hahaha! Mijn man en ik krijgen echt jeuk van die verschrikkelijk Teletubbies :)

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    399
    83
    haha dat heeft mijn zoontje met het filmje van Boris beer op youtube :D geweldig begint al te lachen als hj de gele letters op het rode vlak ziet haha

7. Storm

Storm Niet meer actief

Is hier 2,5 jaar goed gegaan en toen kwam er een filmpje voorbij op youtube en inmiddels ligt er een dvd in de kast. 1, meer ook niet. Maar hij wordt wel gekeken.

Bumba is hier bij beide kids ook een succes. Ik denk vooral omdat het gewoon zo heerlijk simpel is. Korte filmpjes, humor, zeer herkenbaar figuurtje, vrolijk. Ik zie het zelf ook duizend keer liever dan die stomme tubbies.

Mijn oudste is ook helemaal zot van Pingu een of ander vaag klei-figuurtje ook op youtube. Praat precies zoals mijn zoontje doet, dus is vast een wereld van herkenning voor hem. Ligt ie echt compleet om in een deuk.

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik vind Bumba maar eng.. Brr.. Die zou ik 's avonds niet tegen willen komen! :)

Hier een 'Uki' fan. (Uki /35 - YouTube)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook een grote Bumba fan, het was zelfs zijn eerste woordje :D
    Hij word helemaal vrolijk van Bumba, lachen, dansen, springen... :)

10. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Hier ook Bumba.. Bumba voor en Bumba na.. Wel 10x op een dag hoor ik: Bumba kijkeeeh!!
    Haha.
    Ik kan leukere dingen bedenken als Bumba.. Maar die kleintjes vinden het blijkbaar helemaal GE-WEL-DIG! Vind het ook zo leuk te zien hoe hij ervan geniet als hij kijkt <3!

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mijn dochter vindt Bumba wel leuk. Maar ze wordt helemaal enthousiast van het Zandkasteel. Zodra het liedje begint gaat ze richting tv en klimt ze op de bank. Lekker kijken. :) Ik houd zelf totaal niet van poppen, maar vind het nu wel leuk. Ook zitten er veel leerzame dingen in.

12. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje mag sinds kort 1 aflevering van bumba kijken via youtube per dag.... hij vind het echt geweldig!
    hij gaat echt zitten lachen en klappen enzo :) zo schattig!
    Ik zag dat de dvd van bumba in de aanbieding was bij de blokker, misschien maar even halen voor de vakantie want dan hebben we geen inet....

13. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hier ook helemaal favoriet het zandkasteel.
    Staan gelukkig vele verschillende filmpjes op youtube ;)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier ook een meisje wat ontzettend graag naar bumba kijkt! :D
    Grappig he?

Als ik 's ochtends zeppelin op heb staan, boeit dit haar niet veel, TOT het moment dat ze het bumba muziekje hoort.:D

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hier ook Bumba fan!! Hij zit echt nergens voor stil, zelfs tijdens zijn fles wipt hij heen en weer op schoot, maar voor Bumba kan hij makkelijk 10 minuten stilzitten..

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon was eerst Teletubbies-fan. (Heeft ie leren kennen bij de gastouder.) Toen kreeg hij bij de kapper een paar filmpjes van Bumba te zien en dat was toen even DE hit. Maar Bumba werd snel verstuurd door ene JoJo. Het duurde even voordat we daar achter waren zeg! Daar bedoelt hij Waybaloo mee. Maar gelukkig zijn we nu weer terug bij de Teletubbies, want die zijn nu toch weer het leukste. En i heb het idee dat hij daar toch ook meer woordjes van leert dan van die andere filmpjes, dus dat is weer mooi meegenomen.

Via de iPad kijkt hij graag naar het Zandkasteel (vind ik ook nog wel leuk) of de zeer irritante Igam Ogam.

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumba... Er wordt hier alleen gegeten als die Grote Gele God op de buis is. Anders krijg je een hand in je gezicht, en 'neeeeej' te horen. Zucht. *het is een fase.

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hoe laat komt dat en op welke zender?
    Dan ga ik morgenvroeg eens even kijken wat ze ervan vindt..
    Ze kijkt nu babytv als ze tv kijkt.

19. singa

singa Niet meer actief

Hier ook een bumbafan. Helaas heeft ze het via haar nichtje ontdekt want ik vind het echt helemaal niks.
    Gelukkig zit haar nichtje nu in de volgende fase en kijkt ze Piet Piraat en het Zandkasteel. Nu mijn meisje nog even overhalen dat dit toch veel leuker is dan Bumba.
    Maar het is hier wel een handig middel geworden als ze niet wil slapen. Als we dan een filmpje van Bumba laten zien wordt ze snel rustig en wil wel weer slapen.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn dochter is ook gek op Bumba en ik vind het ook een van de leukste filmpjes voor kleintjes.
    Ik denk dat ze het zo leuk vinden omdat er echt constand wat gaande is en er vollop verschillende geluidjes aanwezig zijn die vrij overheersend zijn.

Ik zeg inmiddels ook nonnie, nonnie ipv nee. :p

Deel Deze Pagina