Bumba

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamMo, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn neefje is er ook dol op :D 'Bumba! Bumba!' :D Ik snap ook niet wat er zo leuk aan is, maar hij kijkt echt gebiologeerd naar de tv en láchen dat hij er om kan :D

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies, en missiemoissie.

Die Bumbaloe is altijd of op vakantie, of ziek, valt jullie dat ook op?

Trouwens, heb inmiddels de hele dvd collectie (sja, elke avond tijdens eten gaat er een op, dus geld wel waard), maar een nieuwe daar moet meneer echt even aan wennen hoor! dan wordt er niet gegeten. Véél te spannend. ;)

En weet niet wie het vroeg: op youtube zijn zat filmpjes te vinden. Verder komt het langs tijdens 'de wereld is mooi' in zappelin of op zapp24.

3. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hier ook een Bumba fan. Zo leuk om te zien hoe ze reageert, meeklappen etc.
    En zwaaien zodra de wormpjes in beeld komen:D

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier een bumba, teletubbies en baby tv fan!

Toevallig heb ik vandaag haar eerste bumba dvd's gekocht!

Die zijn nu 1+1 gratis bij de Blokker en AH XL had ze ook liggen :)

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Owja hier ook een bumba fan nouja eigenlijk vind ze Kiwi het leukst..

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Haha dit had ik geschreven kunnen hebben :D Mijn zoontje praat ook alleen Pingutaal. En verder nog niet, dus ik probeer hem wel eens iets anders te laten kijken waar hij nog wat van zou kunnen opsteken, maar dan pakt hij gelijk de muis en geeft hij die aan mij, UHH zeggend. Net zolang tot Pingu er weer op mag ;)

Stiekem ben ik wel blij dat hij Bumba niks aan vind, want ik vind dat intromuziekje zo gruwelijk irritant. Doe dan maar Pingu.

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hier nog een bumba-fan. Het is zelfs zo ergdat als het is afgelopen hij heel hard begint te huilen! Hij gaat al verdrietig kijken als die wormen in beeld komen die elkaar een kusje geven hahaha

xxx

8. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hahaha! Nou hier vind mamma Kiwi echt de BOM! Yo!;)

9. Loesie86

Loesie86 Lid

25 mrt 2012
    14
    0
    0
    We zijn dus niet de enigen...
    Onze dochter is helemaal verliefd op Bumba, altijd bumba bumba bumba.
    Laatst waren we bij de blokker, riep ze ineens heel hard BUMBA!! Zag ze in de verte een heel klein plaatje van Bumba. Alsof ze er een radar voor heeft :|
    Verder roept ze vaak uit het niets bumba bumba bumba bumba bumbaaaaaaaaa, compleet met bewegingen (zoals die kindjes in het filmpje)
    Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat mevrouw bij de laptop stond te wijzen en jammerend Bumba zei, ze wilde gewoon perse kijken. Gelukkig is dat nu over...

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ook Esmée is verslaafd! En ik word er gek van.Iedere keer die zelfde melodietjes Phoe

11. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hier ook een Bumba fan! Ik niet hoor,maar mijn zoontje wel :D
    Druk ventje wat zichzelf totaal geen rust geeft,maar als Bumba op tv is,dan zit/staat meneer klaar!
    Ik geniet met volle teugen als hij zo blij is!

12. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Inderdaad gelukkig genoeg op Youtube te vinden! :cool: Ik ben ze ook aan het opnemen van tv. Die kan ik dan op de harde schijf laten staan. Scheelt weer gedoe met de laptop.
    Ook neem ik Nijntje voor haar op. Die vind ze helemaal leuk. Ze hoeft maar een ieniemienie plaatje te zien en het is al 'Nijne, Nijne!". ;)

13. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Mijn dochter vind Bumba ook wel leuk. Maar waar ik haar het langst zoet mee kan houden is de DVD van Babytv.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Hier is het (gelukkig) vooral babytv. Bumba doet mij denken aan een slechte LSD-trip ;) :D

15. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hier denk ik de jongste Bumba-fan:D Al toen hij 6/7 maanden was! Mijn man zocht naar iets op internet en kwam bij de site van bumba uit, zoontje gelijk verkocht! Hij wibbelt bijna van schoot zo enthausiast word hij ervan! Nu dus ook bumba speelgoed en een bumba knuffel (die overal mee naar toe moet;)) Dat ding is 3 weken oud en al 100x gewassen en ziet er niet meer uit. Maar vind ze best duur om er een paar meer te kopen;)

Ik denk dat het, het vel gekleurde is wat zou aantrekt en ook dat gekke stemmetje van Bumba....:(

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    HIer een grote K3 fan , Kabouter Plop en daarna Bumba.
    Maar als hij de reclame alleen al hoort van Hallo K3.
    Komt hij heeeeeeeeeeeeeel snel aangerend hahaha.

17. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Hier een grote, kabouterplop, piet piraat, bert en ernie, elmo en jawel BUMBA fan HAHA..hij vindt t geweldig. Denk door de felle kleuren en de muziekjes en stemmen..

18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    hee herkenning!
    Die van mij herkend inmiddels het liedje. Als hij met zijn rug naar me toe zit en ik zet zo'n filmpje aan via youtube weet hij niet hoe snel hij zich om moet draaien en naar me toe moet kruipen!
    Gelijk helemaal happy :D

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier ook een bumba fan, maar daarintegen ook het zandkasteel en mickey mouse clubhouse dat zijn toch wel haar favoriete..

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier nog geen Bumba vindt het zelf vreselijk maar het is speciaal voor de kleintjes gemaakt daarom ws ook zo'n succes...

Ik heb bij de Aldi Baby tv dvd's gekocht en zodra de DVD opstart en al het muziekje van de kijkwijzer ed komt wordt ze al enthousiast. En ze heeft op baby tv de zender schijnbaar het liedje van Hokey Pokey die animatie met het echte zingende babyhoofdje gezien want zodra die komt wordt ze helemaal wild van enthousiasme. We kwamen erachter toen het filmpje 2x kort achter elkaar kwam. Nu zetten we het soms even aan op onze telefoon. Zo grappig hoe snel ze iets herkennen!

Deel Deze Pagina