Bumba

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamMo, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hier ook zwaar verslaafd aan bumba. vandaag bij ikea stond een kinderspeeltentje. was een rood met gele circustent. riep mijn zoon van een grote afstand al constant bumba bumba bumba. wij hadden nog geen idee tot we dus voorbij die tent kwamen. en hij moest en zou binnen gaan gluren of bumba erin zat haha

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier ook een Bumba fan. Ze heeft ook haar eerste woordjes geleerd van hem. Bumba, bal, appel, auto. Ze is nu ruim een jaar fan en haar verjaardag wordt helemaal Bumba stijl. Bumba balonnen, bekers, slingers, tafelkleed en natuurlijk niet te vergeten de taart! Favoriete knuffel is Bumba en haar pop die ze Nana noemt. Hmmm waar zou dat toch vandaan komen... :D

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Mijn zoontje vind Bumba ook hartstikke leuk en ik snap echt niet waarom.. Ik vind het maar een enge irritante k*tclown.. Ik word echt helemaal sjaggo als Bumba op tv is.. Mja dat zal mijn zoon wel hebben als ik gtst kijk haha ;)

4. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Bumba is hier ook echt een hit!!
    Ik heb nu bij de AH voor 1+1 gratis boekjes gehaald voor hem van Bumba..

Het is dan ook echt 'Bumba!!' grote fan hier!

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook een bumba fan, van sochtends vroeg tot savonds laat wordt erom gevraagd haha, wordt er zelf helemaal horendol van. wel erg makkelijk als ie niet goed wil eten, door bumba is ie zo afgeleid dat ik t zo naar binnen schuif!!

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik vind bumba, de freaky kinderversie van de IT..Maar mijn meisje vind het ook erg leuk!

7. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Nog een bumba fan hier...
    Maar sinds kort ook de 'Wawa's' ontdekt, staan alleen niet op youtube, maar dat lijkt ie zowaar nog leuker te vinden!

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier geen Bumba, maar een Dommel (die witte hond) fan.. Ik neem de afleveringen op, en dan af en toe mag ze er naar kijken :)

9. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    mmmm zal eens op internet neuzen naar Bumba. Nienke is hoelahoep-fan en vooral als de kindjes gaan helpen. Ze gaan dan de mouwen opstropen en schouders los maken, schudden met de billen en stampen met de voeten. Nienke doet dan altijd enthousiast mee en zit ook altijd te wachten totdat dat stukje erop komt. Wie weet is Bumba wel net zo leuk, ga gelijk kijken.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind Bumba een ontzettende irritante, hysterische clown met ADHD! Wat een afschuwelijk programma.

Helaas hebben oma en opa haar geintroduceerd in de wereld van deze hyperactieve clown en is het Bumba voor en Bumba na. Ik zet het niet aan, maar papa is helaas wat toeschietelijker. Ik ben voor Sesamstraat en dat vindt ze gelukkig ook leuk.

11. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Mijn dochter is ook dol op Bumba! Is een van de woordjes die ze kan zeggen en als ze Bumba ziet verschijnt er een grote lach op haar gezicht!

12. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hier ook Bumba fan haha
    Onze dochter van bijna 1 is helemaal gek van Bumba zegt het nu ook baba haha en dan pakt ze haar bumba knuffel
    Of gaat op zoek in de kast naar de Bumba dvd

Als ze s avonds wat moe word en we moeten nog even afwassen is het enige wat helpt even bumba op en gelijk weer lachen

En ja waarom bumba zo aantrekkelijk is

Misschien door de grote vormen felle kleuren echt kinderlijk en vrolijk

13. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Haha, mijn dochter was ook echt Bumba verslaafd. Werd er gewoon helemaal wild van. Maar nu (ze is 3) wordt ze er niet warm of koud van ;)

Deel Deze Pagina