Bumba - Bumba in dromenland (Nederland) | Studio 100 Tickets Kijk even op deze website, als je op de plaatsnaam klikt wordt je doorgelinkt naar de website van het plaatselijke theater en zie je de prijzen! Ik betaalde net voor een kaartje voor volwassene is 13,50 en voor een kind 11,20.
Die lijst is overigens niet compleet. Wij gaan nl begin november naar IJsselstein. Hoe heb ik dit gevonden? Gezocht op internet en dan geklikt op een link van zo'n illegaal ticketbureau. Daar staan de volledige lijsten. Ik heb toen de tickets besteld bij het theater zelf.
Wij gaan maandag over een week naar de theater voorstelling van Bumba. Mijn dochter is dan 25 mnd. Er stond hier als voorwaarde dat het is voor kinderen vanaf 2 jaar. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Ik ga met 3 vriendinnen en hun kindjes, alledrie 2 jaar.
Yup. Wij gaan in januari. Bumba en vriendjes voorstelling net 5 min van huis. Mijn dochter is dan eingelijk nog geen twee maja ze gaat gewoon mee ze is bumbas allergrootste fan
Ik vind de kaartje behoorlijk duur! Ze zou eht wel leuk vinden maar ik ga niet zoveel geld neertellen dan kijkt ze maar een dvdtje.
same here! Hier ook een zoon die enorm Bumba fan is en ongetwijfeld er enorm avn zal genieten. Maar ja, dan wil je wel als gezin en dan vind ik het aardig aantikken. Los kaartje viel me op zich nog mee, maar als je dat dan x3 doet....
Hier ook een mega bumba fan. Heb kaartjes gekocht voor 28 december. Mijn zoontje is dan net 2 jaar. In augustus zijn we naar plopsaland geweest en daar heeft hij ook een bumba show gezien. Vond ie geweldig. Dus dit zal hij ook super vinden denk ik
Is dat wat die plopsaland? (blijkbaar wel) bedoel dus meer of het de hele dag uit te houden is met zo'n kleine want het is echt een beetje t enige park voor dat doelgroep.en ging je naar coevorden of.belgië? Volgens mij is die in belgië veel.en veel leuker.
Nou wij zijn vandaag geweest en het was Super leuk! Niet te lang (45 min) heel herkenbaar en interactief (mee dansen enzo) Yara heeft zitten genieten!!! Zeker een aanrader!
Onze meiden zijn evenoud dus zal wel goedkomen,omdat ze.zegge.vanaf twee jaar maargoed ieder kindje is anders kwa karakter kan niet.wachten haha denk dat me dochter helemaal leip.zal worden