Ik zou onder 2 toch nog even wachten, tenzij je een kindje hebt dat goed kan zitten en kijken. Je wil tenslotte ook niet dat jouw kindje de aandacht van de voorstelling afleidt. Niks mis met een dvdtje Ga zondag met mijn dochter van 3 naar het zandkasteel. Ze is nu op een leeftijd dat ze dat ook snapt en er echt iets van meekrijgt.
Wij gaan niet naar Bumba, maar in mei naar de theatershow van Woezel en Pip. Dat vind ik zelf wat leuker dan die clown. Alhoewel dochter Bumba ook leuk vindt, vind ze Woezel en Pip nog leuker. Ze is dan bijna 2,5 (2 jaar en 4 maanden).
Mijn zoontje is al eerder naar theater geweest maar niet naar een groot theater.hij was toen 20 maanden denk ik.Maar het scheelt dat zijn papa en ik zelf ook te maken hebben met het theatervak.Hij was enthousiast maar was wel stil. ik vind dat als je een voorstelling maakt voor kinderen, je als makers kan verwachten dat kinderen zich gaan uiten.het ene kind is luidruchtig en het andere stil.daar zullen de acteurs mee om moeten leren gaan! zelf heb ik niet lang geleden een voorstelling gemaakt voor kindertjes vanaf twee jaar.Heel leuk juist hoe ze reageren!en de acteurs zijn kundig genoeg om daarmee om te gaan! ander publiek, tja, een kind kan je niet de mond snoeren maar wel een beetje toespreken...ik hou juist van levendig publiek! gewoon proberen en dan zie je wel hoe het gaat! In mijn woonplaats is deze voorstelling ook maar alle beetje goede plekken zijn weg...dus gaat niet lukken helaas!
Ging prima met kleine kids hoor! Waren zo onder de indruk dat de meeste muisstil waren, maar doordat bumba enzo ook veel tegen de kinderen praten en er muziek is enzo merk je amper als een kindje wat luider is. Ook voor de kleinste kids zeker wel een aanrader!