diksap door opvolgmelk

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendyd, Jul 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

Oct 5, 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo ons zoontje lust geen opvolgmelk meer zou het een idee zijn om er een klein scheutje diksap er doorheen te doen. ik heb al geprobeerd om een theelepeltje nutrix en andere soorten pap erdoorheen te doen voor de smaak, maar dan vind hij jet ook niet lekker. groetjes wendy.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar trapt meneer hier niet in. Hij wil helemaal geen opvolgmelk, wat ik ook probeer!

3. sim

sim Niet meer actief

dat hoor ik wel meer, smaakt dat zo anders dan?

welk merk gebruiken jullie?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb friso normaal. Sinds we daarmee zijn begonnen drinkt hij heel slecht van zijn fv. Nu inmiddels mag ik stoppen met opvolgmelk omdat we het er echt niet inkrijgen.

5. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Heb ook sindsdien ik opvolg heb dat mijn meisie steeds moet spugen en minder drinkt :(
    Denk erover om toch maar weer stap 1 te nemen want als ze zo beroerd word van stap 2 en ze spuugt er nog van uit ook krijgt ze nog meer voeding binnen met stap1

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Volgens mijn cb arts moet je wel uitkijken met de nr 1 geven na zes maanden. Kunnen ze dik van worden. Misschien kun je het gaan mengen, eerst grotendeels nr1 en dan steeds een beetje minder totdat je op nr 2 zit.

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Hmmm terwijl er in stap 2 toch beduidend meer inzit :confused:
    Maarja ze mag wel wat dikker worden ze is veels te licht, zijn we van dat probleem ook af als ze wat dikker word want het CB vind haar nu te mager, ze weegt maar 6.5 kilo en ze is 6.5 maand.

8. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb wel eens gehoord dat als ze geen opvolg lusten je dan een schepje extra van je zuigelingen voeding in je fles kan doen

zo krijgen ze ook de voorgeschreven hoeveelheid binnen van wat ze nodig hebben

Caitlin had speciale voeding en ik moest extra schepje doen dus bv 180 cc en daar dan bij 7 scheppen voeding

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien Nutrix vanille smaak? Of een ander merk?

10. renata

renata Actief lid

Dec 21, 2006
    148
    0
    0
    ik ga vandaag beginnen met stap 2 vsan friso omdat ik nog een pak stap 1 had
    ben benieuwd of hij t lekker vind

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    mss die poeder van Nesquik dat je door melk kunt doen
    die heb je in aardbeien en banaan
    weet niet of die ook door opvolgmelk kan

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    Britt was ook niet zo'n fan van de opvolgmelk maar sinds we er pap van maken gaat het erin als, juist ja, pap.

:)

Share This Page