Bumbo Baby Zitje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnnSiem, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnSiem

AnnSiem Lid

6 feb 2012
    22
    0
    0
    G-Hole
    Wie heeft er ervaring met het Bumbo stoeltje. En is het aanradertje? Ik lees veel oude berichten hierover en ben benieuwd hoe de meningen er nu over verdeeld zijn. :D

2. fleurtje26

11 mrt 2011
    58
    0
    6
    pmer op een kdv
    noord brabant
    Hoi,

Ik heb ook een bumbo. Vind hem echt ideaal. Je moet je kindje dr alleen niet te lang in zetten. Ongeveer 10 a 15 minuten per dag. Ik had voordat ik hem kocht wel eerst aan de fysio gevraagd of het mocht en die zei van wel.

Gr fleur

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vond het een onding en een druk kind wipt zich er meteen uit. Ze gaan vanzelf wel zitten als ze eraan toe zijn vind ik.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het een klere ding kleine meis gooide zich er 3 weken geleden al gewoon uit terwijl dit volgende de site zo goed als onmogelijk zou zijn

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ons zoontje vond het helemaal geweldig hebben hem denk ik gebruikt van 4 tot 9 maanden.

Moet wel zeggen dat wij hem te leen hadden want ik vind hem er duur...

Maar wij hebben er wel met veel plezier gebruik van gemaakt. En wat betreft het eruit wippen. Ja dat kon hij vanaf een maand of 7 dus vanaf dan zetten we hem alleen nog op het kleed.

6. AnnSiem

AnnSiem Lid

6 feb 2012
    22
    0
    0
    G-Hole
    Bedankt voor het reageren. Zal deze week er toch maar een aanschaffen. Werkt het niet bij mijn kleine meid, dan gaat tie gauw genoeg marktplaats op!

7. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zolang ze niet zelfstandig kunnen zitten moet je kinderen ook niet in die houding dwingen (vind ik), dus hier zeker geen bumbo in huis...

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ja hier ook...

Ik heb er nu nog 1 staan maar ik zou hem niet aanraden

Pas als ze veel ouder zijn is het een leuk stoeltje. Onze dochter ging er wel in zitten toen ze 3 was.

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik heb er ook een. fijn ding alleen kan max er nog niet echt in zitten. is nog te zwaar voor hem maar ik ken alleen maar goede verhalen erover :)

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het handige dingen, op mn werk gebruiken we ze ook.
    Mijn zoontje vond het echter vreselijk. Deed zich zo overstrekken (dit al met 5 maanden) en viel steeds met de bumbo en al om. Dus nooit voor me zelf aangeschaft.

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vond hem wel praktisch en onze zoon had de grootste lol in zijn stoel

12. michl

michl Lid

14 sep 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje zat er in vanaf een maand of 6 tot 9. Ging prima.
    Mijn dochter heeft, niet lachen, dikke bovenbeentjes.. en ze past er al niet meer in (6 mnd). Maar ze kan ook al zelf zitten dus het hoeft ook niet. Ik zou hem niet echt aanraden eigenlijk. Als ze kunnen zitten, heb je je kinderstoel. Zolang ze niet goed kunnen zitten, de wipstoel? Ik ga hem nu weggeven in ieder geval!

13. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik gebruik hem om hem te douchen.Zet in de bumbo in het grote bad met de sproeier aan. Dat vindt hij prachtig. hapjes er in geven vond ik niet handig ivm de houding waarin ze zitten en verder wil hij er niet in, gooit zichzelf er uit.

14. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier goede ervaringen, maar alleen voor heel even. Mijn zoontje heeft een hekel aan de box en om hem even neer te zetten tijdens het maken van de fles e.d. is het heel handig. Een wipstoeltje kost dan toch meer tijd, met de gordel dichtmaken.

Hij vindt het zelf geweldig om er in te zitten.

15. AnnSiem

AnnSiem Lid

6 feb 2012
    22
    0
    0
    G-Hole
    Zeer bedankt voor het reageren. Zoals ik het nu lees, is het per kind gewoon zoo verschillend. Het is dus maar net hoe hij/ zij er zelf op reageert.

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook heel positieve ervaringen. Onze dochter gebruikte hem vanaf 5 maanden tot zeker 1,5 jaar. Ze pakte hem dan zelf en ging erin zitten. Was echt haar stoeltje.

Perfect om schoon te maken en zeker ergomisch verantwoord.

17. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    onze fysio zei dat het van het kind afhangt of het nuttig en fijn is. Voor kinderen met een lage spierspanning is het een goed hulpmiddel maar sterke kindjes gooien zich zo om/kruipen ermee weg.

18. AnnSiem

AnnSiem Lid

6 feb 2012
    22
    0
    0
    G-Hole
    Inmiddels het Bumbo zitje in huis en ik vind hem nu al leuk! Merk alwel dat ons meisje er nog net niet goed in kan zitten. Dus nog ff een paar weekjes wachten en dan afwachten of ik hem dan nog steeds leuk vindt. =D

19. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb de bumbostoel nu een week en vind het geweldig. De stoel heb ik aangeschaft omdat mijn meisje een plat achterhoofd heeft, zo hoeft ze niet de hele tijd op haar buik te liggen.

20. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik ben hem nu ook aan het gebruiken. zet hem erin als ik de fles aan het maken ben...vindt hij best leuk volgens mij :) ben dus nog steeds tevreden! :D

Deel Deze Pagina