mn arme meisje !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boonie, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    En niet alleen mn dochter, maar ook mijn oma.

We waren lekker aan het wandelen ondanks de sneeuw.
    Mijn oma is vorig jaar flink gevallen toen het zo glad was en brak daarbij haar arm, waardoor ze nu bijna de deur niet uit durfde. Maar goed, ik wist haar over te halen om gezellig mee te gaan.

Had ik dat nu maar nooit gedaan , want na 10 minuten werden we vanachter aangereden door een fietser die het blijkbaar te druk had met telefoneren. Mijn oma liep op dat moment achter de kinderwagen, zo trots als ze is op haar achterkleinkind:D, en zij werd als eerste geraakt. Ze kreeg het stuur in haar rug en klapte vervolgens voorover waardoor de kinderwagen ook voorover viel.:$ Ikzelf liep voor hun uit en kreeg een zet van de kinderwagen dus viel ook. Ik schrok me wild !! Heb als eerste mn dochter uit de wagen gehaald, die flink aan het huilen was , maar gelukkig niks mankeerde. Mijn oma daarentegen heeft een paar ribben gekneusd en had de nodige schaafwonden.

Ik heb die fietser als een gek verrot staan schelden, maar het leek hem weinig te doen. Hij heeft dan ook niks gezegd en is vrolijk verder gefietst. Ongelooflijk !! Dat mensen zo kunnen zijn...
    Gelukkig waren er ook een hoop mensen die even kwamen helpen en vragen hoe het ging.:)

Zo , ik moest even mijn verhaal kwijt :)
    Dat iedereen maar goed uit mag kijken met dit weer en let vooral ook op medeweggebruikers...je weet maar nooit !

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Sjezus, dat die fietser niet even afstapt en vraagt hoe het gaat, dat is toch wel het minste!!
    Gelukkig mankeerde je dochtertje niets. En wat vervelend voor je oma, arm mensje.

Zo zie je maar dat je zelf nog zo goed kunt opletten maar dat er altijd nog anderen op de weg zijn....

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

jeetje zeg wat een aso!
    Hoe gaat het nu met oma? En met jou en je dochter? Flink geschrokken natuurlijk.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oo wat erg!!! hoop dat alles goed gaat met je oma en je dochtertje.

en dat die fietser gewoon doorfietste?! belachelijk zeg wauw. ik had een tak tussen je spaken gesmeten. kon je ook lekker op je b*k gaan

5. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Niet te geloven he !! Ik begrijp ook nog steeds niet hoe die fietser het voor elkaar heeft gekregen om ons aan te rijden. Als we nou midden op de weg hadden gelopen zou ik het nog kunnen snappen.

Met mijn oma gaat het wel op de kneuzingen na. Ze durft nu in elk geval de deur niet meer uit nu er nog sneeuw ligt.:p

Mijn dochtertje heeft er gelukkig niks aan over gehouden. Ze huilde echt van de schrik denk ik...zo lig je lekker te slapen, en zo word je opeens gelanceerd..... Maar ze lag goed ingepakt, dekens goed ingestopt en die zorgden ervoor dat ze niet uit de wagen kon vallen gelukkig.

We hebben er naderhand heel hard om kunnen lachen. We leken wel een stel zwervers. Beiden broeken gescheurd, alles nat en zwart van de viezigheid...haha

6. silvermist

silvermist Niet meer actief

jeetje zeg, wat asociaal :x

beterschap voor oma :(

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje, dat is schrikken! Maar dat zo'n fietser dan ook het fatsoen niet even heeft om af te stappen en jullie te helpen. Echt onvoorstelbaar! Gelukkig lijkt het met de lichamelijke schade dan wel mee te vallen. Pfff! Sterkte ook voor je oma!

8. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

ach..oma. Eindelijk weer even naar buiten, gebeurt er dit. Echt heel zielig. Lees dat je dochtertje pas een maand oud is, wat een schrik zeg als dat gebeurt!
    Gelukig valt het allemaal 'mee'.
    En wat die fietser betreft...Laat ik daar maar m'n mond over houden...

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wat een aso zeg, zo zie je maar weer hoe NL aan het verloederen is helaas

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Kneuzingen zijn natuurlijk heel vervelend voor je oma, maar wat een geluk dat ze niets gebroken heeft en dat jullie verder met de schrik zijn vrij gekomen.

Wat die fietser betreft, ik zou aangifte doen. Hij is doorgereden na een ongeval met lichamelijk letsel en dat is strafbaar.

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zooooo wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, ik weet gewoon niet wat ik lees.:$ Zielig voor je oma zeg en voor jullie allebei ook erg vervelend zeg. Ik hoop dat oma gauw weer genezen is en wat fijn dat je dochter er niet helemaal uit gevlogen is.

Deel Deze Pagina