Hallo, ik ben op zoek naar een angelsound of ander merk om naar het hartje van de baby te luisteren en zwangerschapskleding in maat 46/48/50 (vooral broeken) We hebben alleen geen groot budget.
Ik heb nog een soort van ballonjurkje. Voor 5 euro incl verzenden mag je hem hebben Het ziet er een beetje vaag uit op de foto. Maar het is nog een net jurkje. Net boven de knie. Strak bij je borsten en dan wijduitlopend. Aan de onderkant bij je borsten en aan de onderkant van het jurkje zit een touwtje waarmee je het strakker kunt trekken. Het jurkje is alleen een beetje gepild bij de borsten. Ik denk dat ik mijn angelsound ook nog wel heb, maar dan moet ik even zoeken.
Mijn zwangerschapsbroeken heb ik niet meer, maar ik heb nog wel 3 dingen voor de 'bovenkant': een blauw positie t-shirt (met extra ruimte voor de dikke buik), een trui van rekbare stof met een blouse eraan vast en een blouse van kreukelstof (lichtblauw-wit geruit). Voor 10 euro mag je de 3 kledingstukken van me overnemen. Stuur me maar een pb als je interesse hebt.