hallo allemaal , welke wagen gebruiken jullie? en hoe rijd de wagen enz.... ik heb hier een x adventure wagen staan voor mn dochtertje (bijna 3 maanden) maar dat ding is lood zwaar en ik gebruik tot nu toe eigelijk alleen mn draagdoek nog maar... ben ook wel op zoek naar een andere wagen, kom er niet helemaal uit.. hier in de "stad"lijk ik alleen maar Bugaboo's te zien overal waar ik kijk dus vandaar de vraag welke wagen hebben jullie en hoe is hij in het gebruik? ik zelf heb een Didymos Draagdoek en een X adventure swivel ltd wagen rijd heerlijk alleen jammer dat hij zo zwaar is met het optillen enzo aangezien wij ook met dat ding de trap op moeten niet heel handig. wel is hij heel stevig en kan veel hebben! (sorry als deze topic al bestaat of verkeerd geplaatst is)
Wij hebben een Mutsy slider. We hadden hem vooral genomen omdat hij zo klein ingeklapt kan worden, maar dat valt wel tegen. De bak is erg groot en het onderstel ook niet echt heel compact. Hij kan wel echt in 2 delen (onderstel en dan de bak met duwstang apart) dus in de auto is het wel gemakkelijk op 2 plekken opbergen ofzo. Oh, en ik vind hem niet zwaar. Wij moeten ook 1 trap af met de bak dan (onderstel staat beneden), maar dat is goed te doen. Ik heb trouwens ook een draagdoek (hoppediz), maar die gebruik ik tot nu toe alleen voor kleine stukjes naar de winkel, als ik even geen zin heb om dat ding mee te slepen. En zoals vandaag eventjes, als het regent. Gezellig samen onder de paraplu! Misschien kun je trouwens meer hierover vinden bij Baby uitzet onder zwanger zijn.
ja dat dacht ik ook al maar daar zijn toch de meiden die nog zwanger zijn dus de wagen nog niet in gebruik hebben (lijkt mij) vandaar ik het hier probeer bij de mama's met ervaring
wij hebben een Joolz, heerlijke wagen, nooit problemen, makkelijk inklapbaar en handig om bochten enzo mee te maken. LEkkere grote bak, ze heeft nog ruimte genoeg. Soms zie je wel eens wagens met een kleine bak, ziet er wel mooi uit, maar je kindje is er zo uitgegroeid. Moet er nooit mee een trap op, maar daar is hij misschien toch iets te zwaar voor. kun je de wagen niet beneden laten staan? misschien iets met een fietsslot of in een schuurtje ofzo? groetjes pampers
Hier een Bugaboo en erg tevreden. Juist gekocht omdat we ook een trap op moeten ermee. En vooral in de stad rijden, en daar is ie prima voor. Heerlijk makkelijk stuurbaar met één hand, dus ideaal voor in de supermarkt (mandje in de andere hand). Alleen niet zo'n handig boodschappendingetje onder de wagen, maar dat weegt voor mij niet op tegen het voordeel van de goede, lichte, klein inklapbare, makkelijk stuurbare wagen. De maxicosi kan er (met adaptorset) ook op, ideaal. En na de reiswieg een wandelwageninzet die twee kanten op kan, vind ik ook fijn (hebben andere wagens misschien ook, dat weet ik niet). Er is bij ons nog niets aan stuk of beschadigd (en als dat wel zo zou zijn, heb ik gehoord dat de service van Bugaboo ook goed is). Toen Ise klein was ook veel met de draagdoek gelopen trouwens, en later met de BabyBjörn. Met die dingen in huis, is er voor elke gelegenheid wel een goede keuze te maken
De bugaboo cameleon. Heerlijke wagen, wel duur, maar hij rijd prima. Idd fijn wendbaar. Goed voor in de stad, de winkel of in het bos en zelfs op het strand. Het boodschappen mandje is het het enige wat ik idd ook waardeloos vind. Je kan er moeilijk wat instoppen. Ik MOET met mijn knieen op de grond zitten, wil ik er iets in kunnen stoppen. Het zit gewoon TE dicht onder de bak/stoel geplaatst. Tevens de regenkap erbij vind ik erg handig! De paraplu vind ik een miskoop. Dan zou k een goedkope erop zetten en niet die van Bugaboo zelf. Het verstellen van de kar gaat snel en gemakkelijk en je kan door handeling met aan beide zijde knopjes. De stang die je vasthoud de ander kant op zetten. Je kan 'm ook in een handomdraai de handgreep verlengen. Het zitje kan dus ook van je af en naar je toe, dat bedoelde ik net te zeggen. Het zitje kan je ook in drie standen zetten. Liggend, half liggend en zittend. Ideaal.
Wij hebben de Quinny Buzz. Erg licht, klein, is super wendbaar. Ik ben er heel erg tevreden over . Ohja wat ik ook heel fijn vind is dat het zitje op 2 manieren kan, naar je toe en van je af!
Wij hebben een mutsaerts transporter, 4 wielen, en t frame is maar 7 kilo, we wilden eerst een andere kopen (welke weet ik niet meer) maar het frame woog alleen al 14 kilo en aangezien ik ook 2 hoog woon zonder lift was dat geen optie. en er zit een grote mand onder de wagen om de rest van de troep kwijt te kunnen wat je mee moet slepen voor je kind
Wij hebben de maxi cosi mura 3, ben er super tevreden over Hier ook het voordeel dat het zitje 2 kanten op kan
Hiee r een Bugaboo Cameleon. Ben er super tevreden over. Hij is heel makkelijk en klein in te klappen en hij is heel licht. Makkelijk wendbaar. Kortom een prima wagen dus.
Wij hebben hier ook een x adventure en we gebruiken hem met heel veel plezier. Wij hoeven dan geen trap op. Maar wij hebben de bak maar tot 5 1/2 maand gebruikt en daarna hebben wij een extra lichtgewichtbuggy gekocht van Maclaren opdat we op vakantie gingen. We gebruiken overigens ook nu de buggy van de x adventure.Wel erg zonde als je nog voor die paar maanden een andere wagen gaat kopen en misschien is het een die om je wagen beneden te laten zoals Pampers als zegt.
We hebben een Easywalker Sky en zijn dik tevreden. Reiswieg is lekker groot - Lisa kon tot bijna 7 maanden daarin. 3-wieler = heel makkelijk stuurbaar, echt met 1 hand. Jij kan daarmee in de bos en ook in de stad even makkelijk rijden. Lekker compleet, met 2 regenhoezen, muggennet, matrasje voor in de bak. Klapt makkelijk in, durf niet te zeggen hoe compact in vergelijking met andere modellen maar zonder wielen (met 1 druk op de knop afgehaald) past die wel in de kofferbak van mijn Polo. Minpuntjes zijn er ook. Bij Sky heeft de reiswieg een heel kromme bevestigingsmechanisme - is bijna niet te doen om hem met vingers te openen. We hebben uiteindelijk de reiswieg ingeruild voor eentje van Easywalker Qtro - die is veel robuuster en makkelijker.
Wij hebben een bugaboo cameleon. Echt een super fijne wagen, licht gewicht, makkelijk wendbaar, klein opklapbaar, ruime kinderwagenbak. Als je de wandelwagen gebruikt kan je wel goed bij het boodschappenmandje.
Ook hier de x adventure quick silver... Hele fijne wagen, alleen ik vind het nog steeds geen gezicht met de maxi cosi erop haha! Wat is het dan een bakbeest! Maar goed wij zijn er verder wel tevreden over
De Mutsy 4-rider! Echt een superwagen vinden wij! Ligt, mooie grote bak en erg makkelijk in en uit te klappen. Rijdt super goed (we hebben luchtbandjes) en is erg flexibel! En als ons meisje straks groter is en in de wandelwageninzet kan, kan deze beide kanten eop gezet worden (naar je toe of van je af)!
Hier kan ik me volledig bij aansluiten! Ook hier de EasyWalker Sky. Ons zoontje heeft tot 8 maanden in de reiswieg gelegen. Op het laatst vaak op z'n buik en dan de kap helemaal naar beneden zodat ie mooi over het randje kon kijken! Nu de buggy. Even wennen, want ik vind em erg groot. En de kap bij de buggy vind ik een beetje typisch, maar goed, hij blijft superprettig rijden! Echt ideaal. Vooral in de winkel. Ik draai em zo alle kanten op!
hier, net als jij, de swivel ltd.... De wagen rijd echt heerlijk (vind ik dus) licht in gebruik en onderstel is prima en in no time op te klappen (na veel oefenen uiteraard, hahaha) Kan me voorstellen dat je het onderstel wat aan de zware kant vindt vooral als je de trap er mee op moet (is er geen optie zoals ik eerder lees het onderstel onder aan de trap te laten staan) Ik heb voor deze wagen gekozen omdat de bak lekker ruim was.... ik gebruik inmiddels al een tijd de wandelwagen, maar ben dik tevreden en loop er heel wat mee af!