Hallo, Mijn zoontje is 6 maanden en verslaaaaaafd aan dit doekje: Bekijk bijlage 117602 Helaas spuugt hij enorm veel, waardoor die vaak in de wasmachine beland. (het beertje ) Heeft iemand dit doekje over? Ik zou 'm supergraag over willen nemen Hij komt volgens mij uit de ETOS babydoos. Ik wil natuurlijk de verzendskosten betalen of misschien heb ik iets te ruilen?? Let me know! Groetjes Irene
Ik heb het doekje hier liggen met de labels er nog aan. Ik wil er graag een Etoszegeltje voor als je die hebt?
ik heb er ook nog wel 1. nog in het plastic geloof ik. tegen verzendskosten mag je hem van mij wel hebben
Ik heb er nog 2 voor je nieuw in de verpakking, tegen verzendkosten of voor een volle kaart babyzegels van de Etos. Pb maar als je interesse hebt
Mijn beertje komt er ook aan, ik kreeg gisteren je envelop. Zijn de brievenbussen morgen weer open? Denk het niet dus dan zal ik het maandag naar het postkantoor brengen.
Hoi, heb je er nog nodig? Ik heb er volgens mij ook nog 1 liggen... (moet alleen even zoeken waar ik hem heb)... laat maar even iets weten!