Even ter waarschuwing: er staat bij dat kindjes er niet uit kunnen klimmen. Maar dat is dus niet altijd zo. Isabella zat er heerlijk in maar Julian kon er dus wel uit klimmen. Hij is nog maar 5 maanden maar lag er wel naast. Ik zat er bij.( sowieso nooit alleen laten) Zo snel deed hij het. Kon hem nog net opvangen. Dit is zo'n seat: Bekijk bijlage 118151 Dit staat erbij: Geschikt voor baby's tussen de 3 en 14 maanden. Het gebruik zal afhangen van fysieke ontwikkeling van de baby. Bumbo is een veelzijdig stoeltje dat kan worden gebruikt op elke vlakke ondergrond. Bumbo is zo ontwikkeld dat het eigen lichaamsgewicht ervoor zorgt dat de baby niet uit het stoeltje kan klimmen. ( ze dekken zich goed in door de tweede zin) Maar ik verwachte het dus echt niet met 5 maanden.
Tja, wij hebben er dus geen gekocht. Ik kan zo al zien dat een beetje vlotte / sterke baby er zo uit is. Is het niet door er uit te klimmen, dan wel door zichzelf om te laten vallen.
Ja J. klimt er ook uit inderdaad. Of hij gaat gewoon net zoalng opzij hangen tot hij met stoel en al omvalt en kruipt dan gewoon weg Ik vind het wel grappig maar ik zit er ook altijd bij. We gebruiken hem nu ook bijna alleen nog maar om z'n fruithapje in te geven.
Wij hadden er ook geen, had zoiets van als ze niet zlef kan zitten is ze er niet aan toe en als ze het wel kan, kan het ook op een de grond of de kinderstoel. Toen we bij vrienden waren heb ik haar er toch even ingezet om te proberen. Mevrouw had er nog nooit ingezeten en gooide zich in 1 keer voorover, ving zichzelf op met haar handjes en kroop op handen en voeten (ipv knieeen) met de bumbaseat nog aan haar billen verder hahah
Hier ook een slechte ervaring met Bumbo seat. Ook onze stoel heeft al enige tijd een stempel "out of order". De stoel op zich ziet er heel grappig, stevig en comfortabel uit, zolang ze er maar heel rustig in zitten. Maar onze zoon van toen 6/7 maanden, wilde even aan zijn sokken trekken. En hij kukkelde (alle mooie verhalen ten spijt) met stoel en al voorover, en zijn eerste tandje werd meteen zijn eerste tandje door de lip... met zijn stoel nog aan zijn billen. Wij hebben hem er nooit meer ingezet. ... ik zou ook even niet weten voor wie of waar dit object wel geschikt voor is. Voor ons in ieder geval geen aanrader.